Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja jak internet w 1995 roku. „Nadchodzi niezwykły czas"

Nie bójmy się sztucznej inteligencji. Da ona nowe możliwości i doprowadzi do powstania nowych zawodów, których nie potrafimy sobie jeszcze wyobrazić – mówi Atul Deo, general manager Amazon Bedrock.

Publikacja: 11.10.2023 08:04

Sztuczna inteligencja jak internet w 1995 roku. „Nadchodzi niezwykły czas"

Foto: mat. pras.

OpenAI uruchomiło ChatGPT, Google bota Bard – a jakie są plany Amazon Web Services (AWS) w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji?

Skupiamy się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów klientów i tworzeniu generatywnej AI, która cechuje się dostępnością, efektywnością kosztową i bezpieczeństwem. Jesteśmy wciąż na bardzo wczesnym etapie rozwoju sztucznej inteligencji, a przed nami jeszcze mnóstwo pracy. Przypomina mi to internet z 1995 r., gdy sieć dopiero zaczynała się rozwijać, a ludzie zaczynali uczyć się korzystać z przeglądarek internetowych. Kiedy spojrzymy na obecną sytuację i to, co nas czeka, to widzimy, że generatywna AI może całkowicie zrewolucjonizować każdy aspekt naszego życia. Dzięki narzędziom, które tworzy Amazon i nasi klienci, będziemy mogli poświęcać więcej czasu temu, w czym jesteśmy najlepsi, a mniej marnować na rutynowe zadania. Nadchodzą niezwykłe czasy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie i komentarze
Polska buduje „suwerenny” superkomputer AI. Jeden z najsilniejszych w Europie
Opinie i komentarze
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek: Pieniądze to najmniejszy problem. W firmach brakuje świadomości
Opinie i komentarze
Czy zakupy zagranicznych komputerów kwantowych osłabią polski potencjał badawczy?
Opinie i komentarze
Monika Różycka: Zaufanie w czasach AI. Kto dziś prowadzi stado?
Opinie i komentarze
Michał Kanownik: To czas ogromnych szans, ale i dramatycznych wyzwań w cyfryzacji
Reklama
Reklama