Reklama

Sztuczna inteligencja jak internet w 1995 roku. „Nadchodzi niezwykły czas"

Nie bójmy się sztucznej inteligencji. Da ona nowe możliwości i doprowadzi do powstania nowych zawodów, których nie potrafimy sobie jeszcze wyobrazić – mówi Atul Deo, general manager Amazon Bedrock.

Publikacja: 11.10.2023 08:04

Sztuczna inteligencja jak internet w 1995 roku. „Nadchodzi niezwykły czas"

Foto: mat. pras.

OpenAI uruchomiło ChatGPT, Google bota Bard – a jakie są plany Amazon Web Services (AWS) w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji?

Skupiamy się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów klientów i tworzeniu generatywnej AI, która cechuje się dostępnością, efektywnością kosztową i bezpieczeństwem. Jesteśmy wciąż na bardzo wczesnym etapie rozwoju sztucznej inteligencji, a przed nami jeszcze mnóstwo pracy. Przypomina mi to internet z 1995 r., gdy sieć dopiero zaczynała się rozwijać, a ludzie zaczynali uczyć się korzystać z przeglądarek internetowych. Kiedy spojrzymy na obecną sytuację i to, co nas czeka, to widzimy, że generatywna AI może całkowicie zrewolucjonizować każdy aspekt naszego życia. Dzięki narzędziom, które tworzy Amazon i nasi klienci, będziemy mogli poświęcać więcej czasu temu, w czym jesteśmy najlepsi, a mniej marnować na rutynowe zadania. Nadchodzą niezwykłe czasy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie i komentarze
Witold M. Orłowski: Włoska lekcja
Opinie i komentarze
Budowa własnych kompetencji cyfrowych, czyli jak radzić sobie z big techami
Opinie i komentarze
Jacek J. Wojciechowicz: Jak sztuczna inteligencja zmienia rynek pracy?
Opinie i komentarze
Sztuczna inteligencja i pszczoły
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie i komentarze
Sztuczna inteligencja. Jak pogodzić innowacje z bezpieczeństwem i prywatnością?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama