Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.10.2025 11:38 Publikacja: 15.02.2020 18:23
Foto: Bloomberg
Według najnowszych badań najbardziej popularne aplikacje, m.in. SkinVision i SkinScan, które mają diagnozować raka skóry, bardzo często się mylą – informuje CNN.
Naukowcy z brytyjskich uniwersytetów Birmingham i Nottingham twierdzą, że obie aplikacje wprowadzają w błąd. Bardzo często nie zauważają faktycznych zmian rakowych lub twierdzą, że zwykłe znamiona są nowotworami skóry. Obie aplikacje są bardzo popularne w Europie. Według badaczy obecne prawo europejskie niedostatecznie chroni pacjentów przed aplikacjami, które obiecują więcej niż potrafią.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W USA powstała sieć prywatnych szkół promujących się jako miejsce, w którym nauczanie bazuje na wykorzystaniu AI...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Niezwykle popularny za oceanem inwestor uważa, że sztuczna inteligencja, w połączeniu z technologią blockchain,...
Samsung szykuje premierę urządzenia stworzonego we współpracy z Google i z jego AI. To nie tylko cios wymierzony...
AI wkracza do medycyny z bezprecedensowymi możliwościami. Nowe systemy, takie jak DOLPHIN i HPV-DeepSeek, potraf...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Sztuczna inteligencja przyczynia się do „najbardziej destrukcyjnego wyścigu zbrojeń w historii ludzkości” – ostr...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas