Po ofercie pre-paid i dla biznesu, w której za ryczałtową opłatę klient Play może za darmo łączyć się z wszystkimi użytkownikami wewnątrz sieci (ponad 3 mln kart SIM) przyszła pora na podobnie skonstruowaną ofertę abonamentową. Od jutra w serwisie internetowym Playa pojawi się nowa oferta tego typu dla klientów kontraktowych: Long Play, która zastępuje wcześniej sprzedawane pakiety.
– Będziemy stopniowo wycofywać dotychczasowe oferty z kanałów dystrybucji – powiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4. Według niego ryczałtowe pakiety, to kierunek i przyszłość rynku. Inni operatorzy na razie nie podążają tą drogą. Zapewne dlatego, że mają około 5-krotnie więcej użytkowników, a część z nich korzysta z popularnych ofert promujących bardzo tanie połączenia w ramach jednej sieci z kilkoma osobami. Niedawno Klaus Hartmann, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era) nie wykluczył, że operator wprowadzi ofertę ryczałtową, jeśli taki będzie trend w Polsce.