– To skomplikowany projekt i jego realizacja wydłużyła się. Najpierw będzie gotowy jednolity system dla klientów biznesowych. Jeszcze w tym roku. To strategiczny element integracji GTS. Przedsiębiorcy tego właśnie oczekują: jednej faktury, jednego opiekuna, szybkiej obsługi – mówi rpkom.pl w wywiadzie Miroslav Rakowski, ustępujący prezes T-Mobile Polska o systemie CRM wdrażanym w spółce.

Kiedy system obejmie także segment klientów indywidualnych?

– To bardziej skomplikowane. Telekomy – nie tylko T-Mobile – stoją teraz przed wyzwaniem, jakim jest uproszczenie struktury systemów IT. Widać to chociażby po ogłoszonym kontrakcie  Cyfrowego Polsatu i Polkomtela z Asseco. W T-Mobile Polska działa ponad 200 różnych aplikacji. Część starszych rozwiązań, chcemy oddać w outsourcing – mówi Rakowski.

O tym, jak zmieniła się struktura organizacji za jego kadencji, do jakiego poziomu mogą dojść przychody telekomu, pilotaże jakich usług planuje firma – będzie można przeczytać u nas i w „Rzeczpospolitej” już w poniedziałek.

Zapraszamy do lektury.