Aktualizacja: 03.05.2025 06:18 Publikacja: 10.01.2013 16:27
Sklep internetowy Agito.pl poinformował, że sprzedaż tabletów w grudniu 2012 roku w porównaniu do grudnia 2011 roku wzrosła prawie 20-krotnie (t.j. o 1950 proc.). Klienci najchętniej wybierali stosunkowo tani sprzęt polskich producentów. W czołówce najczęściej kupowanych produktów znalazły się takie marki jak Modecom czy GoClever.
Obserwacje Agito.pl potwierdzają, że cena to wciąż jeden z najważniejszych parametrów, który w większości przypadków decyduje o wyborze tabletu. Dlatego też najlepiej sprzedające się na Agito.pl tablety w okresie przedświątecznym to Modecom FreeWAY TAB 7 i Goclever Tab T76 GPS TV, których cena nie przekracza 500 zł.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas