Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 20:05 Publikacja: 09.04.2020 19:20
Foto: Bloomberg
W czasie stanu zagrożenia epidemicznego diametralnie zmieniły się zachowania Polaków. Dotyczy to także użytkowania usług telekomunikacyjnych. Co ciekawe, to nie internet odnotował największe wzrosty wykorzystania, ale sposób komunikacji, któremu wróżono odejście w niepamięć, czyli stare dobre rozmowy telefoniczne.
Jak mówi Konrad Mróz reprezentujący T-Mobile Polska rozmawiamy częściej, a połączenia trwają dłużej. Jak długo telekom nie zdradza. Te dane zachowują dla siebie także inne telekomy. Posługują się tylko zmianami procentowymi. Podkreślają też, że największy skok odnotowali od razu po wprowadzeniu stanu zagrożenia epidemicznego i ruch głosowy w ich sieciach od tamtej pory nie zmienił się znacząco.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas