Play zdobył 8 procent udziałów w polskim rynku komórkowym

Zwiększenie przychodów do 2 mld złotych i ponad 1 mln nowych klientów przy dodatnim wyniku EBITDA – to główne cele P4, operatora sieci Play na bieżący rok. Spółka szykuje się do przetargu na częstotliwość 2,6 GHz.

Publikacja: 20.01.2010 19:00

Joergen Bang-Jensen, prezes P4

Joergen Bang-Jensen, prezes P4

Foto: Fotorzepa

W ubiegłym roku czwarty operator komórkowy w Polsce wypracował 1,34 mld zł przychodów. To oznacza, że (prawdopodobnie jako jedyny w branży) odnotował wzrost wpływów. Za sprawą stosunkowo niskiej bazy, rozwoju usług dostępu do Internetu i agresywnej polityki marketingowej przychody P4 w 2009 r. były o ponad 60 proc. wyższe niż rok wcześniej (834 mln zł).

Joergen Bang-Jensen, prezes P4, nie ujawnił dokładnego wyniku EBITDA za 2009 r. – [b]Wynik za cały rok był delikatnie ujemny, ale od sierpnia do końca roku już dodatni[/b] – powiedział tylko. Nie powiedział jednak jakiego wyniku EBITDA należy się spodziewać w P4, ani w bieżącym roku, ani w przyszłym. – Poprawa wyniku nastąpi dzięki rosnącym przychodom, przy utrzymaniu kosztów na dotychczasowym poziomie – powiedział tylko prezes P4. Zapewnił, że operator nie będzie oszczędzał na marketingu i reklamie. – Będziemy tak samo widoczni, jak do tej pory – mówił. – Będziemy chcieli przekonać konsumentów, aby więcej dzwonili. Obecnie średnio w miesiącu rozmawiają przez komórki zaledwie około 150 minut – powiedział Joergen Bang-Jensen.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama