Reklama

Play zdobył 8 procent udziałów w polskim rynku komórkowym

Zwiększenie przychodów do 2 mld złotych i ponad 1 mln nowych klientów przy dodatnim wyniku EBITDA – to główne cele P4, operatora sieci Play na bieżący rok. Spółka szykuje się do przetargu na częstotliwość 2,6 GHz.

Publikacja: 20.01.2010 19:00

Joergen Bang-Jensen, prezes P4

Joergen Bang-Jensen, prezes P4

Foto: Fotorzepa

W ubiegłym roku czwarty operator komórkowy w Polsce wypracował 1,34 mld zł przychodów. To oznacza, że (prawdopodobnie jako jedyny w branży) odnotował wzrost wpływów. Za sprawą stosunkowo niskiej bazy, rozwoju usług dostępu do Internetu i agresywnej polityki marketingowej przychody P4 w 2009 r. były o ponad 60 proc. wyższe niż rok wcześniej (834 mln zł).

Joergen Bang-Jensen, prezes P4, nie ujawnił dokładnego wyniku EBITDA za 2009 r. – [b]Wynik za cały rok był delikatnie ujemny, ale od sierpnia do końca roku już dodatni[/b] – powiedział tylko. Nie powiedział jednak jakiego wyniku EBITDA należy się spodziewać w P4, ani w bieżącym roku, ani w przyszłym. – Poprawa wyniku nastąpi dzięki rosnącym przychodom, przy utrzymaniu kosztów na dotychczasowym poziomie – powiedział tylko prezes P4. Zapewnił, że operator nie będzie oszczędzał na marketingu i reklamie. – Będziemy tak samo widoczni, jak do tej pory – mówił. – Będziemy chcieli przekonać konsumentów, aby więcej dzwonili. Obecnie średnio w miesiącu rozmawiają przez komórki zaledwie około 150 minut – powiedział Joergen Bang-Jensen.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama