Avaya: koniec sprzedaży bezpośredniej, celujemy w polskie małe i średnie firmy

Polski oddział amerykańskiego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu zrywa z wizerunkiem firmy sprzedającej produkty tylko korporacjom i firmom zatrudniającym minimum 100 pracowników.

Publikacja: 26.02.2010 00:00

– Oferując swoje produkty tylko dużym firmom i sprzedając je wyłącznie bezpośrednio, nie mieliśmy szans rozwijać się tak szybko, jak byśmy chcieli – powiedział rpkom.pl Jakub Abramczyk, szef Avaya w Polsce, Czechach i Słowacji. Spółka chce skusić małe i srednie firmy nowymi produktami, takimi jak centrala IP Office, która wcześniej była oferowana tylko firmom mającym minimum 100 pracowników. Nowa wersja IP Office ma być bardziej elastyczna. – W zależności od zmieniających się potrzeb klienta, nowe funkcje można uruchamiać dokupując odpowiednie licencje – wyjaśnia Abramczyk.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem