Aktualizacja: 10.05.2025 02:14 Publikacja: 26.02.2010 00:00
– Oferując swoje produkty tylko dużym firmom i sprzedając je wyłącznie bezpośrednio, nie mieliśmy szans rozwijać się tak szybko, jak byśmy chcieli – powiedział rpkom.pl Jakub Abramczyk, szef Avaya w Polsce, Czechach i Słowacji. Spółka chce skusić małe i srednie firmy nowymi produktami, takimi jak centrala IP Office, która wcześniej była oferowana tylko firmom mającym minimum 100 pracowników. Nowa wersja IP Office ma być bardziej elastyczna. – W zależności od zmieniających się potrzeb klienta, nowe funkcje można uruchamiać dokupując odpowiednie licencje – wyjaśnia Abramczyk.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas