Reklama
Rozwiń
Reklama

Avaya: koniec sprzedaży bezpośredniej, celujemy w polskie małe i średnie firmy

Polski oddział amerykańskiego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu zrywa z wizerunkiem firmy sprzedającej produkty tylko korporacjom i firmom zatrudniającym minimum 100 pracowników.

Publikacja: 26.02.2010 00:00

– Oferując swoje produkty tylko dużym firmom i sprzedając je wyłącznie bezpośrednio, nie mieliśmy szans rozwijać się tak szybko, jak byśmy chcieli – powiedział rpkom.pl Jakub Abramczyk, szef Avaya w Polsce, Czechach i Słowacji. Spółka chce skusić małe i srednie firmy nowymi produktami, takimi jak centrala IP Office, która wcześniej była oferowana tylko firmom mającym minimum 100 pracowników. Nowa wersja IP Office ma być bardziej elastyczna. – W zależności od zmieniających się potrzeb klienta, nowe funkcje można uruchamiać dokupując odpowiednie licencje – wyjaśnia Abramczyk.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama