Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2025 23:31 Publikacja: 02.03.2010 00:00
Z końcem 2009 r. Multimedia Polska miała ponad 323 tys, klientów internetu – to 16 proc. więcej niż pod koniec 2008 r. Liczba klientów usług telewizyjnych spółki wyniosła niecałe 700 tys. (ponad 100 tys. abonentów cyfrowej TV). Liczba użytkowników telefonii stacjonarnej wyniosła 216 tys. (wzrost o 10 proc. w ciągu roku).
Przychody firmy w całym 2009 r. wyniosły 526,3 mln zł (rok wcześniej 475,4 mln zł). Zysk EBITDA po korekcie wyniósł 256,1 mln zł (wzrost o 12 proc. rok do roku). Zysk netto Multimediów za 2009 r. to 64,1 mln zł (rok wcześniej 50,3 mln zł). Udany dla firmy był szczególnie czwarty kwartał, w którym zysk netto wzrósł (w porównaniu z analogicznym kwartałem 2008 r.) aż o 152 proc., osiągając 22,2 mln zł.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas