Aktualizacja: 09.05.2025 09:48 Publikacja: 02.03.2010 00:00
Z końcem 2009 r. Multimedia Polska miała ponad 323 tys, klientów internetu – to 16 proc. więcej niż pod koniec 2008 r. Liczba klientów usług telewizyjnych spółki wyniosła niecałe 700 tys. (ponad 100 tys. abonentów cyfrowej TV). Liczba użytkowników telefonii stacjonarnej wyniosła 216 tys. (wzrost o 10 proc. w ciągu roku).
Przychody firmy w całym 2009 r. wyniosły 526,3 mln zł (rok wcześniej 475,4 mln zł). Zysk EBITDA po korekcie wyniósł 256,1 mln zł (wzrost o 12 proc. rok do roku). Zysk netto Multimediów za 2009 r. to 64,1 mln zł (rok wcześniej 50,3 mln zł). Udany dla firmy był szczególnie czwarty kwartał, w którym zysk netto wzrósł (w porównaniu z analogicznym kwartałem 2008 r.) aż o 152 proc., osiągając 22,2 mln zł.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas