Reklama
Rozwiń
Reklama

Multimedia Polska: wzrost przychodów, więcej klientów, możliwe przejęcia

Publikacja: 02.03.2010 00:00

Z końcem 2009 r. Multimedia Polska miała ponad 323 tys, klientów internetu – to 16 proc. więcej niż pod koniec 2008 r. Liczba klientów usług telewizyjnych spółki wyniosła niecałe 700 tys. (ponad 100 tys. abonentów cyfrowej TV). Liczba użytkowników telefonii stacjonarnej wyniosła 216 tys. (wzrost o 10 proc. w ciągu roku).

Przychody firmy w całym 2009 r. wyniosły 526,3 mln zł (rok wcześniej 475,4 mln zł). Zysk EBITDA po korekcie wyniósł 256,1 mln zł (wzrost o 12 proc. rok do roku). Zysk netto Multimediów za 2009 r. to 64,1 mln zł (rok wcześniej 50,3 mln zł). Udany dla firmy był szczególnie czwarty kwartał, w którym zysk netto wzrósł (w porównaniu z analogicznym kwartałem 2008 r.) aż o 152 proc., osiągając 22,2 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama