Aktualizacja: 09.05.2025 12:23 Publikacja: 19.03.2015 15:56
– Wobec rosnącej konsumpcji treści multimedialnych na różnych urządzeniach, konkurencja o zasoby radiowe między operatorami komórkowymi i telewizją będzie rosła. Działania takie, jak ogłoszony niedawno konkurs na nowy multipleks, premiują nadawców telewizyjnych – uważa Emil Konarzewski, partner zarządzający w firmie doradczej Audytel w rozmowie z PAP.
Konarzewski nawiązał do ogłoszonego w ub. tygodniu konkursu na rezerwację częstotliwości z zakresu 174–230 MHz na naziemne nadawanie cyfrowych programów telewizyjnych na nowym multipleksie (tzw. MUX8). Mają się na nim znaleźć dwa lub trzy programy Telewizji Polskiej oraz cztery inne kanały. Termin składania ofert upływa 29 kwietnia.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas