Reklama

Przegląd prasy rpkom.pl – piątek 20 marca

Publikacja: 20.03.2015 07:30

[srodtytul]Puls Biznesu[/srodtytul]

Każdy biznes w końcu trafi do Internetu

Światy offline i online coraz bardziej się przenikają. Przedsiębiorcy powinni wykorzystać tkwiący w tym zjawisku potencjał

Polacy przeciętnie robią zakupy online raz w miesiącu, najczęściej w serwisach aukcyjnych. Odwiedza je 92 proc. konsumentów. Równie spora grupa, bo 74 proc., zagląda do e-sklepów. W sieci kupują głównie: odzież i obuwie, zabawki i artykuły dla dzieci, kosmetyki i perfumy, a także sprzęt RTV/AGD i komputerowy — to wnioski z najnowszego badania domu mediowego Mindshare Polska.

http://pulsbiznesu.pb.pl/4036918,57414,kazdy-biznes-w-koncu-trafi-do-internetu (dostęp płatny)

Reklama
Reklama

E-booki przez telefon

T-Mobile zainteresował się ofertą Legimi i podpiął pod swoje usługi koncept czytania e-booków w abonamencie.

http://pulsbiznesu.pb.pl/4036916,32118,e-booki-przez-telefon (dostęp płatny)

Skandynawowie budują zielone centrum danych

W szwedzkim mieście Falun powstaje EcoDataCenter

Będzie to jedno z 13 centrów danych na świecie spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej wydajności.

Reklama
Reklama

http://pulsbiznesu.pb.pl/4036904,44100,skandynawowie-buduja-zielone-centrum-danych (dostęp płatny)

[srodtytul]Rzeczpospolita [/srodtytul]

PIR powoli umiera

W programie „Inwestycje polskie” będą duże zmiany – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. Sztandarowy program poprzedniego gabinetu, zapowiedziany w tzw. drugim exposé premiera Donalda Tuska, zostanie ostro zmodyfikowany. Rząd Ewy Kopacz chce już w kwietniu zmienić jego model biznesowy. Do tej pory program opierał się na dwóch filarach: spółce Polskie Inwestycje Rozwojowe (PIR) i państwowym Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK). Teraz, jak dowiaduje się „Rzeczpospolita”, praktycznie zostaną one połączone.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1271532-PIR-powoli-umiera.html (dostęp płatny)

Kiedy można efektywnie ograniczyć sprzedaż przez internet

Reklama
Reklama

Kanał sprzedaży w sieci stanowi jedną z podstawowych form dystrybucji towarów. Dzięki powszechnej dostępności i łatwości w dotarciu do odbiorcy sprzedaż online umożliwia przedsiębiorcom potencjalnie nieograniczone możliwości zbytu towarów kontrahentom z różnych obszarów geograficznych.  O ile z punktu widzenia odbiorcy końcowego możliwość nieograniczonego zakupu towaru przez Internet stanowi coraz częściej podstawowy element decyzji zakupowych, o tyle w praktyce zdarza się, że przedsiębiorcy w celu ochrony swoich interesów gospodarczych mogą dążyć do ograniczenia sprzedaży internetowej.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1271392-Kiedy-mozna-efektywnie-ograniczyc-sprzedaz-przez-internet.html (dostęp płatny)

Kup przez internet, użyj i zwróć bez sankcji

Przepisy nie zabraniają używania rzeczy kupionej przez internet. Nabywca ma 28 dni na delektowanie się, np. książką – zauważa prawnik.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1271507-Kup-przez-internet-uzyj-i-zwroc-bez-sankcji.html (dostęp płatny)

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama