Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 10:00 Publikacja: 02.06.2011 18:58
– Około połowy naszych abonentów, która ma taką możliwość, poświęca statystycznie kilkanaście minut dziennie na oglądanie pozycji z serwisu Ipla – powiedział podczas trwającej w Sopocie 10. Konferencji Technik Szerokopasmowych Jacek Kobierzycki, prezes zarządu i współwłaściciel łódzkiej sieci kablowej Toya.
Toya wdrożyła serwis, jako widget, na swojej platformie DVB-C. Dostępny jest w usłudze telewizji cyfrowej Toya 3G. Usługa jest obecnie darmowa dla klientów sieci kablowej. Redefine, spółka z grupy Polsatu, nie pobiera od operatora opłat za udostępnienie serwisu Ipla. – Wdrożenie kosztowało obie strony tylko czas i pracę – powiedział Jacek Kobierzycki. – Kiedy w liniowym kanale kończy się odcinek popularnego serialu zainteresowani nim przenoszą się do serwisu VoD na Ipli. Obserwujemy, że widzowie uciekają do serwisu także w czasie bloków reklamowych w liniowej TV – dodał szef Toyi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas