Multimedia Polska przygotują nową strategię. 9 tys. abonentów dostępu

– Za kilka tygodni zarząd Multimedia Polska, trzeciej pod względem liczby abonentów sieci kablowej w kraju, zdecyduje, jaką strategię obierze spółka w kolejnych latach – poinformował Andrzej Rogowski, prezes spółki. Sieć kablowa ma dwie możliwości: dalej rozwijać się poprzez przejęcia, albo zdecydować się na szeroko zakrojone inwestycje w infrastrukturę.

Publikacja: 01.09.2011 14:21

Multimedia Polska przygotują nową strategię. 9 tys. abonentów dostępu

Foto: ROL

– Na pewno będę bardzo mocno obstawał przy tym, by większość pieniędzy na ekspansję, przeznaczonych było na budowę sieci – powiedział prezes Andrzej Rogowski.

Nie wykluczone, że Multimedia Polska wrócą do zarzuconego dwa lata temu planu. Projekt, którego finansowanie negocjowano wówczas z bankami zakładał rozbudowę zasięgu sieci operatora o 500-600 tys. gospodarstw domowych. Według prezesa, projekt był na tyle elastyczny, że mógł objąć nawet 900 tys. mieszkań.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10