Reklama
Rozwiń

Multimedia Polska przygotują nową strategię. 9 tys. abonentów dostępu

– Za kilka tygodni zarząd Multimedia Polska, trzeciej pod względem liczby abonentów sieci kablowej w kraju, zdecyduje, jaką strategię obierze spółka w kolejnych latach – poinformował Andrzej Rogowski, prezes spółki. Sieć kablowa ma dwie możliwości: dalej rozwijać się poprzez przejęcia, albo zdecydować się na szeroko zakrojone inwestycje w infrastrukturę.

Publikacja: 01.09.2011 14:21

Multimedia Polska przygotują nową strategię. 9 tys. abonentów dostępu

Foto: ROL

– Na pewno będę bardzo mocno obstawał przy tym, by większość pieniędzy na ekspansję, przeznaczonych było na budowę sieci – powiedział prezes Andrzej Rogowski.

Nie wykluczone, że Multimedia Polska wrócą do zarzuconego dwa lata temu planu. Projekt, którego finansowanie negocjowano wówczas z bankami zakładał rozbudowę zasięgu sieci operatora o 500-600 tys. gospodarstw domowych. Według prezesa, projekt był na tyle elastyczny, że mógł objąć nawet 900 tys. mieszkań.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play