Reklama
Rozwiń

Multimedia Polska przygotują nową strategię. 9 tys. abonentów dostępu

– Za kilka tygodni zarząd Multimedia Polska, trzeciej pod względem liczby abonentów sieci kablowej w kraju, zdecyduje, jaką strategię obierze spółka w kolejnych latach – poinformował Andrzej Rogowski, prezes spółki. Sieć kablowa ma dwie możliwości: dalej rozwijać się poprzez przejęcia, albo zdecydować się na szeroko zakrojone inwestycje w infrastrukturę.

Publikacja: 01.09.2011 14:21

Multimedia Polska przygotują nową strategię. 9 tys. abonentów dostępu

Foto: ROL

– Na pewno będę bardzo mocno obstawał przy tym, by większość pieniędzy na ekspansję, przeznaczonych było na budowę sieci – powiedział prezes Andrzej Rogowski.

Nie wykluczone, że Multimedia Polska wrócą do zarzuconego dwa lata temu planu. Projekt, którego finansowanie negocjowano wówczas z bankami zakładał rozbudowę zasięgu sieci operatora o 500-600 tys. gospodarstw domowych. Według prezesa, projekt był na tyle elastyczny, że mógł objąć nawet 900 tys. mieszkań.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama