Aktualizacja: 11.05.2025 04:20 Publikacja: 10.10.2011 11:41
– Telewizja kablowa jest dominującym medium dostarczania sygnału telewizyjnego w największych miastach Polski i w przebadanych 31 ośrodkach miejskich wynosiła ok. 65 proc. Niemniej liczba abonentów platform satelitarnych w tych miastach rośnie znacznie szybciej – wynika z raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
UOKiK opublikował raport o rynku płatnej telewizji w Polsce (dane na rok 2009) oparty na badaniu przeprowadzonym na rzecz akceptacji transakcji przejęcie sieci kablowej Aster przez UPC Polska. Liczba abonentów płatnych platform na koniec 2009 r. w całej Polsce oszacował na 9,3 mln, a wartość całego rynku na 4,2 mld zł.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas