Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 03:12 Publikacja: 10.10.2011 11:41
– Telewizja kablowa jest dominującym medium dostarczania sygnału telewizyjnego w największych miastach Polski i w przebadanych 31 ośrodkach miejskich wynosiła ok. 65 proc. Niemniej liczba abonentów platform satelitarnych w tych miastach rośnie znacznie szybciej – wynika z raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
UOKiK opublikował raport o rynku płatnej telewizji w Polsce (dane na rok 2009) oparty na badaniu przeprowadzonym na rzecz akceptacji transakcji przejęcie sieci kablowej Aster przez UPC Polska. Liczba abonentów płatnych platform na koniec 2009 r. w całej Polsce oszacował na 9,3 mln, a wartość całego rynku na 4,2 mld zł.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas