– Chcielibyśmy osiągnąć cel pół miliona użytkowników już w 2012 r. Traktujemy to jednak elastycznie. Jeśli się to nie uda w przyszłym roku, będziemy się starać dopiąć swego w dalszej przyszłości – mówi Włodzimierz Plewczyński.
Jak mówi, grupa docelowa marki wRodzinie, to w dalszym ciągu i bez zmian osoby w wieku 50 lat i starsze. – Obecnie wRodzinie ma około 160 tys. aktywnych użytkowników, czyli takich, którzy wykonują połączenia i wysyłają SMS. Ponad 50 proc. naszych klientów regularnie doładowuje kartę. W lipcu wprowadziliśmy 24-miesięczny okres ważności kont, który jest odnawiany po każdym , doładowaniu. Wbrew opiniom, zmiany właścicielskie w grupie NFI Midas i rozdzielenie tego projektu od projektów o. Tadeusza Rydzyka nie spowodowały rezygnacji klientów – zapewnia Włodzimierz Plewczyński.