Właściciele smartfonów nie oszczędzają na akcesoriach

– Upowszechnienie się smartfonów bezpośrednio przekłada się sprzedaż mobilnych akcesoriów, na których klienci nie oszczędzają i wybierają wyroby markowe ze względu na ich jakość i prestiż – mówi Maciej Najdziński, product manager w firmie Action, która jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów sprzętu IT . Jako kanał sprzedaży króluje internet i wyspecjalizowane sklepy z asortymentem GSM.

Publikacja: 07.12.2011 09:15

Właściciele smartfonów  nie oszczędzają na akcesoriach

Foto: ROL

rpkom.pl: – W IV kwartale ubiegłego roku po raz pierwszy na świecie sprzedano więcej smartfonów, niż komputerów. Czy podobne trendy występują także na rynku akcesoriów i widoczne jest przesunięcie zainteresowania klientów z akcesoriów komputerowych na mobilne?

– Jakiego typu  akcesoria mobilne sprzedają się wam najlepiej w ostatnich miesiącach?

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa