Reklama
Rozwiń

B2B: liczba stacjonarnych łączy spada wolniej

Niestety, jeszcze nie w Polsce, chociaż i tego można się spodziewać w ciągu kilku lat – przewiduje Damian Biedulski, szef marketingu usług B2B w grupie TP. Stacjonarny głos w tym segmencie trzyma się mocniej, niż na rynku masowym, choć wciąż jeszcze spada. W 2009 r. przychody z mobilnych usług głosowych dla biznesu grupy TP przerosły przychody z usług stacjonarnych. ISDN powoli ustępuje na rynku technologii VoIP

Publikacja: 07.05.2012 08:00

B2B: liczba stacjonarnych łączy spada wolniej

Foto: ROL

Wystarczy komórka

– Kiedyś małe firmy nie wyobrażały sobie działania bez głosowej linii stacjonarnej, ale dzisiaj coraz więcej jest „mobile only”. Trend jest oczywiście tym słabszy, im większa firma. Sam byłem świadkiem wizyty klienta w naszym punkcie sprzedaży. To był przedstawiciel jakiejś restauracji, którego interesowała przede wszystkim możliwość zaabonowania wydajnego łącza internetowego. Chodziło o dostęp dla kilku komputerów i lokalnego hotspota w restauracji. Na pytanie, czy nie potrzebuje telefonu usłyszeliśmy, że nie, bo wystarczają komórki – mówi Damian Biedulski.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości