Reklama

B2B: liczba stacjonarnych łączy spada wolniej

Niestety, jeszcze nie w Polsce, chociaż i tego można się spodziewać w ciągu kilku lat – przewiduje Damian Biedulski, szef marketingu usług B2B w grupie TP. Stacjonarny głos w tym segmencie trzyma się mocniej, niż na rynku masowym, choć wciąż jeszcze spada. W 2009 r. przychody z mobilnych usług głosowych dla biznesu grupy TP przerosły przychody z usług stacjonarnych. ISDN powoli ustępuje na rynku technologii VoIP

Publikacja: 07.05.2012 08:00

B2B: liczba stacjonarnych łączy spada wolniej

Foto: ROL

Wystarczy komórka

– Kiedyś małe firmy nie wyobrażały sobie działania bez głosowej linii stacjonarnej, ale dzisiaj coraz więcej jest „mobile only”. Trend jest oczywiście tym słabszy, im większa firma. Sam byłem świadkiem wizyty klienta w naszym punkcie sprzedaży. To był przedstawiciel jakiejś restauracji, którego interesowała przede wszystkim możliwość zaabonowania wydajnego łącza internetowego. Chodziło o dostęp dla kilku komputerów i lokalnego hotspota w restauracji. Na pytanie, czy nie potrzebuje telefonu usłyszeliśmy, że nie, bo wystarczają komórki – mówi Damian Biedulski.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama