nC+ ma 2,3 mln klientów oferty post-paid

Wraz z wynikami finansowymi za II kwartał TVN podał w końcu wyniki platformy nC+, w której ma udziały wspólnie z Grupą Canal+ i Liberty Global.

Publikacja: 22.08.2013 09:07

Na koniec czerwca nC+ miało 2,3 mln abonentów, średni przychód z jednego jej abonenta wynosił 63,4 zł, a całkowite przychody platformy w I półroczu sięgnęły 1,14 mld zł.

EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacji) platformy wynosiła w I półroczu 200 mln zł, co zdaniem analityków jest imponującym wynikiem. Udział TVN w stracie nC+ wyniósł 4,7 mln zł.  Koszty platformy związane z jej restrukturyzacją w I półroczu sięgnęły 66 mln zł.John Driscoll, członek zarządu TVN odpowiedzialny za finanse, przestrzegał, by nie zakładać podobnych, jak w I półroczu wyników nC+ także w II półroczu 2013. – Zapewne w II półroczu nC+ także wykaże jakieś koszty, ale trudno mi dziś odpowiedzieć na pytanie, jakie – mówił.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić