Reklama
Rozwiń

nC+ ma 2,3 mln klientów oferty post-paid

Wraz z wynikami finansowymi za II kwartał TVN podał w końcu wyniki platformy nC+, w której ma udziały wspólnie z Grupą Canal+ i Liberty Global.

Publikacja: 22.08.2013 09:07

Na koniec czerwca nC+ miało 2,3 mln abonentów, średni przychód z jednego jej abonenta wynosił 63,4 zł, a całkowite przychody platformy w I półroczu sięgnęły 1,14 mld zł.

EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacji) platformy wynosiła w I półroczu 200 mln zł, co zdaniem analityków jest imponującym wynikiem. Udział TVN w stracie nC+ wyniósł 4,7 mln zł.  Koszty platformy związane z jej restrukturyzacją w I półroczu sięgnęły 66 mln zł.John Driscoll, członek zarządu TVN odpowiedzialny za finanse, przestrzegał, by nie zakładać podobnych, jak w I półroczu wyników nC+ także w II półroczu 2013. – Zapewne w II półroczu nC+ także wykaże jakieś koszty, ale trudno mi dziś odpowiedzieć na pytanie, jakie – mówił.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama