nC+ ma 2,3 mln klientów oferty post-paid

Wraz z wynikami finansowymi za II kwartał TVN podał w końcu wyniki platformy nC+, w której ma udziały wspólnie z Grupą Canal+ i Liberty Global.

Publikacja: 22.08.2013 09:07

Na koniec czerwca nC+ miało 2,3 mln abonentów, średni przychód z jednego jej abonenta wynosił 63,4 zł, a całkowite przychody platformy w I półroczu sięgnęły 1,14 mld zł.

EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacji) platformy wynosiła w I półroczu 200 mln zł, co zdaniem analityków jest imponującym wynikiem. Udział TVN w stracie nC+ wyniósł 4,7 mln zł.  Koszty platformy związane z jej restrukturyzacją w I półroczu sięgnęły 66 mln zł.John Driscoll, członek zarządu TVN odpowiedzialny za finanse, przestrzegał, by nie zakładać podobnych, jak w I półroczu wyników nC+ także w II półroczu 2013. – Zapewne w II półroczu nC+ także wykaże jakieś koszty, ale trudno mi dziś odpowiedzieć na pytanie, jakie – mówił.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont