60 proc. Polaków chce kontaktować się z usługodawcami przez sieć

Publikacja: 04.09.2013 23:36

Dziewięć na dziesięć młodych osób, w wieku 18-24 lata chce wykorzystywać Internet w sprawach związanych z usługami masowymi. Tak wynika z badania „Polak 3.0 – czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?”, przeprowadzonego dla Poczty Polskiej przez Instytut Homo Homini. Wyniki badań zaprezentowane zostały podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Z nowych sposobów załatwiania spraw z dostawcą usługi chciałoby skorzystać 6 na 10 Polaków (58 proc.), taką formę kontaktu odrzuca nieco ponad jedna trzecia (35 proc.) badanych. Największy optymizm wobec coraz to nowszych technologii wykazują jednak przede wszystkim młodzi respondenci, w wieku 18-24 lata, którzy w roli konsumenta dopiero wkraczają na rynek. Aż 92 proc. z nich jest zainteresowanych tego typu formą kontaktu w przypadku potrzeby załatwienia sprawy związanej z dostawą takich usług jak prąd, gaz, ogrzewanie, usługi telekomunikacyjne, czy również w sprawach z zakresu administracji publicznej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama