Aktualizacja: 09.05.2025 21:07 Publikacja: 10.02.2010 00:00
Jak wyliczyli autorzy raportu, 66,6 proc. polskich firm wykorzystuje w komunikacji głosowej zarówno telefony stacjonarne, jak i komórkowe. Do wyłącznego korzystania z telefonii stacjonarnej przyznaje się tylko 12,7 proc. przedsiębiorstw. Firm korzystających tylko z komórek jest 20,7 proc., przy czym w większości (50-60 proc.) firm wykorzystywane są najwyżej dwa telefony komórkowe.
Operatorem stacjonarnym,którego usługi są wykorzystywane najczęściej, jest TP. Jej usługi kupuje 76,2 proc. firm wykorzystujących telefonię stacjonarną. Jej 16,4 proc. udziale w rynku najważniejszym konkurentem TP jest Netia. Z oferty Dialogu korzysta 2,6 proc. firm. Średni miesięczny rachunek za telefony wszystkich badanych operatorów wynosi ok. 260 zł. Jeśli z grupy wszystkich dostawców usług głosowych wydzielić TP, okazuje się, że średni rachunek za jej usługi wynosi ok. 292 zł.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas