Reklama

TelForceOne zyskuje na myPhone

TelForceOne sprzedał w 2009 r. 113 tys. telefonów komórkowych pod własną marką myPhone i osiągnął z tego tytułu ok. 20 mln zł przychodów. Blisko połowę stanowiły aparaty przeznaczone dla seniorów, a znaczną część telefony z dwoma kartami SIM. Pod marką myPhone sprzedawanych jest obecnie 17 modeli aparatów. Spółka chce zdobyć na rynku finansowym środki na ich promocję.

Publikacja: 10.02.2010 12:25

– Rynek telefonów dla seniorów będzie w następnych latach rósł bardzo dynamicznie, bo jest daleki od

– Rynek telefonów dla seniorów będzie w następnych latach rósł bardzo dynamicznie, bo jest daleki od nasycenia – twierdzi Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne

Foto: Fotorzepa

Przedstawiciele TelForceOne szacują, że firma kontroluje ok. 70 proc. rynku komórek dla seniorów i 60 proc. rynku telefonów dual-SIM. – Rynek telefonów dla seniorów będzie w następnych latach rósł bardzo dynamicznie, bo jest daleki od nasycenia – twierdzi Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne. Uważa, że w zeszłym roku klienci powyżej 50 roku życia kupili ok. 100 tys. dedykowanych dla nich aparatów. – Potencjał tej grupy to ok. 3-5 mln użytkowników – zwraca uwagę Żywicki.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama