Reklama

TelForceOne zyskuje na myPhone

TelForceOne sprzedał w 2009 r. 113 tys. telefonów komórkowych pod własną marką myPhone i osiągnął z tego tytułu ok. 20 mln zł przychodów. Blisko połowę stanowiły aparaty przeznaczone dla seniorów, a znaczną część telefony z dwoma kartami SIM. Pod marką myPhone sprzedawanych jest obecnie 17 modeli aparatów. Spółka chce zdobyć na rynku finansowym środki na ich promocję.

Publikacja: 10.02.2010 12:25

– Rynek telefonów dla seniorów będzie w następnych latach rósł bardzo dynamicznie, bo jest daleki od

– Rynek telefonów dla seniorów będzie w następnych latach rósł bardzo dynamicznie, bo jest daleki od nasycenia – twierdzi Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne

Foto: Fotorzepa

Przedstawiciele TelForceOne szacują, że firma kontroluje ok. 70 proc. rynku komórek dla seniorów i 60 proc. rynku telefonów dual-SIM. – Rynek telefonów dla seniorów będzie w następnych latach rósł bardzo dynamicznie, bo jest daleki od nasycenia – twierdzi Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne. Uważa, że w zeszłym roku klienci powyżej 50 roku życia kupili ok. 100 tys. dedykowanych dla nich aparatów. – Potencjał tej grupy to ok. 3-5 mln użytkowników – zwraca uwagę Żywicki.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama