Przegląd prasy rpkom.pl – poniedziałek 15 stycznia

Publikacja: 15.01.2018 07:30

Igrzyska zimowe w TVP dla misji,  a nie dla pieniędzy
Dzięki transmisjom z Pjongczangu TVP sprzeda w lutym więcej reklam, ale do imprezy raczej dołoży. W tym tygodniu biuro reklamy Telewizji Polskiej zacznie sprzedaż spotów reklamowych i plansz sponsorskich przy zaplanowanych na luty zimowych igrzyskach olimpijskich pokazywanych na obu głównych antenach i w internecie. Dzięki tym transmisjom wygeneruje wyższe wpływy z reklam, niż gdyby zawodów sportowych nie było. – Igrzyska pomagają nam maksymalizować przychody w lutym. Szczególnie duże jest zainteresowanie sponsoringiem, dlatego ekspozycję plansz sponsorskich skróciliśmy z ośmiu do sześciu sekund, by zmieścić ich więcej – mówi Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.
http://serwisy.gazetaprawna.pl/media/artykuly/1097726,igrzyska-zimowe-w-tvp-dla-misji-nie-pieniedzy.html (dostęp ograniczony)

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem