Aktualizacja: 09.05.2025 18:03 Publikacja: 15.01.2018 07:30
Igrzyska zimowe w TVP dla misji, a nie dla pieniędzy
Dzięki transmisjom z Pjongczangu TVP sprzeda w lutym więcej reklam, ale do imprezy raczej dołoży. W tym tygodniu biuro reklamy Telewizji Polskiej zacznie sprzedaż spotów reklamowych i plansz sponsorskich przy zaplanowanych na luty zimowych igrzyskach olimpijskich pokazywanych na obu głównych antenach i w internecie. Dzięki tym transmisjom wygeneruje wyższe wpływy z reklam, niż gdyby zawodów sportowych nie było. – Igrzyska pomagają nam maksymalizować przychody w lutym. Szczególnie duże jest zainteresowanie sponsoringiem, dlatego ekspozycję plansz sponsorskich skróciliśmy z ośmiu do sześciu sekund, by zmieścić ich więcej – mówi Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.
http://serwisy.gazetaprawna.pl/media/artykuly/1097726,igrzyska-zimowe-w-tvp-dla-misji-nie-pieniedzy.html (dostęp ograniczony)
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas