Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2025 20:56 Publikacja: 15.01.2018 07:30
Igrzyska zimowe w TVP dla misji, a nie dla pieniędzy
Dzięki transmisjom z Pjongczangu TVP sprzeda w lutym więcej reklam, ale do imprezy raczej dołoży. W tym tygodniu biuro reklamy Telewizji Polskiej zacznie sprzedaż spotów reklamowych i plansz sponsorskich przy zaplanowanych na luty zimowych igrzyskach olimpijskich pokazywanych na obu głównych antenach i w internecie. Dzięki tym transmisjom wygeneruje wyższe wpływy z reklam, niż gdyby zawodów sportowych nie było. – Igrzyska pomagają nam maksymalizować przychody w lutym. Szczególnie duże jest zainteresowanie sponsoringiem, dlatego ekspozycję plansz sponsorskich skróciliśmy z ośmiu do sześciu sekund, by zmieścić ich więcej – mówi Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.
http://serwisy.gazetaprawna.pl/media/artykuly/1097726,igrzyska-zimowe-w-tvp-dla-misji-nie-pieniedzy.html (dostęp ograniczony)
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas