Wyniki UPC Polska w II kw. 2019 roku: inwestycje przekładają się na przychody [nowe]

Publikacja: 08.08.2019 10:42

O 5,3 tys. do 1468,1 tys. urosła liczba abonentów UPC Polska w ciągu II kwartału 2019 r. – wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela największej w kraju telewizji kablowej.

Wzrost ten miał miejsce w czasie, gdy zasięg sieci kablówki powiększył się o ponad 20 tys. gospodarstw domowych, do 3,5 mln domostw.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego