Reklama

Wyniki UPC Polska w II kw. 2019 roku: inwestycje przekładają się na przychody [nowe]

Publikacja: 08.08.2019 10:42

O 5,3 tys. do 1468,1 tys. urosła liczba abonentów UPC Polska w ciągu II kwartału 2019 r. – wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela największej w kraju telewizji kablowej.

Wzrost ten miał miejsce w czasie, gdy zasięg sieci kablówki powiększył się o ponad 20 tys. gospodarstw domowych, do 3,5 mln domostw.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama