Najczęściej wykorzystywanym kanałem kontaktu z działami obsługi klienta jest telefon, lecz jego znaczenie spadło w stosunku do danych z roku 2013. Wzrosło natomiast znaczenie takich form komunikacji jak: sms, chat na stronie firmy, portal społecznościowy oraz aplikacja mobilna. Kontakt poprzez e-mail jest drugim co do wielkości, najczęściej wykorzystywanym kanałem, zaraz za nim wizyta w oddziale oraz formularz kontaktowy*. Tylko czy jakość kontaktu e-mailowego spełnia oczekiwania klientów?
http://pulsbiznesu.pb.pl/4365064,29558,600-miast-informuje-sms-ami (dostęp płatny)
Samsung daje rok na kreatywność
Koreański koncern ma laboratorium, w którym pracownicy mogą rozwijać swoje najodważniejsze pomysły, a później… założyć własną firmę. Siłą wielkich koncernów jest efekt skali, ale im jest większy, tym trudniej odnaleźć w nim wigor i pomysłowość start-upu. Utrata świeżości i spontaniczności może być ceną, jaką płaci firma, która staje się gigantem. Samsung Electronics znalazł na to sposób.
http://pulsbiznesu.pb.pl/4365051,35932,samsung-daje-rok-na-kreatywnosc (dostęp płatny)
[srodtytul]Rzeczpospolita [/srodtytul]