Reklama

Przegląd prasy rpkom.pl – poniedziałek 23 listopada

Publikacja: 23.11.2015 07:30

[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna[/srodtytul]

Słono zapłacimy za swój rekord w cyberpiractwie

Ponad połowa oprogramowania używanego w Polsce jest nielegalna. Ale też te licencjonowane są u nas droższe niż w innych krajach UE.

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/906909,polska-slono-zaplaci-za-cyberpiractwo.html (dostęp ograniczony)

Infolinia roku 2015. Jakość odpowiedzi e-mailowych nadal do poprawy

Reklama
Reklama

Najczęściej wykorzystywanym kanałem kontaktu z działami obsługi klienta jest telefon, lecz jego znaczenie spadło w stosunku do danych z roku 2013. Wzrosło natomiast znaczenie takich form komunikacji jak: sms, chat na stronie firmy, portal społecznościowy oraz aplikacja mobilna. Kontakt poprzez e-mail jest drugim co do wielkości, najczęściej wykorzystywanym kanałem, zaraz za nim wizyta w oddziale oraz formularz kontaktowy*. Tylko czy jakość kontaktu e-mailowego spełnia oczekiwania klientów?

Dziewczyny nie mają kompleksów. Technologicznych

Młode Polki korzystają z sieci coraz chętniej i – co ważne – aktywniej niż ich rówieśnice z Unii Europejskiej. – 500 dziewczynek w wieku 10–15 lat zgłosiło się na najnowsze szkolenia z kodowania, jakie będziemy robić w Poznaniu. Miejsc jest 50. Czyli chętnych tyle, ile było kiedyś na najbardziej oblegane kierunki na studiach – z entuzjazmem opowiada Marta Dekiert, jedna ze współorganizatorek Geek Girls Carrots, inicjatywy skierowanej do kobiet, których pasją są nowe technologie.

http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/906925,polki-korzystaja-z-internetu.html (dostęp płatny)

[srodtytul]Puls Biznesu [/srodtytul]

600 miast informuje SMSami

Reklama
Reklama

Najczęściej wykorzystywanym kanałem kontaktu z działami obsługi klienta jest telefon, lecz jego znaczenie spadło w stosunku do danych z roku 2013. Wzrosło natomiast znaczenie takich form komunikacji jak: sms, chat na stronie firmy, portal społecznościowy oraz aplikacja mobilna. Kontakt poprzez e-mail jest drugim co do wielkości, najczęściej wykorzystywanym kanałem, zaraz za nim wizyta w oddziale oraz formularz kontaktowy*. Tylko czy jakość kontaktu e-mailowego spełnia oczekiwania klientów?

http://pulsbiznesu.pb.pl/4365064,29558,600-miast-informuje-sms-ami (dostęp płatny)

Samsung daje rok na kreatywność

Koreański koncern ma laboratorium, w którym pracownicy mogą rozwijać swoje najodważniejsze pomysły, a później… założyć własną firmę. Siłą wielkich koncernów jest efekt skali, ale im jest większy, tym trudniej odnaleźć w nim wigor i pomysłowość start-upu. Utrata świeżości i spontaniczności może być ceną, jaką płaci firma, która staje się gigantem. Samsung Electronics znalazł na to sposób.

http://pulsbiznesu.pb.pl/4365051,35932,samsung-daje-rok-na-kreatywnosc (dostęp płatny)

[srodtytul]Rzeczpospolita [/srodtytul]

Reklama
Reklama

Polska mało e-mobilna

Czesi, Słowacy, ale przede wszystkim Węgrzy i Rumuni chwalą się rozbudowanymi sieciami punktów do ładowania aut elektrycznych i wzrostem sprzedaży pojazdów z takim napędem. W Polsce to nadal odległa przyszłość. Minister gospodarki Węgier Mihaly Varga marzy, aby w całym naszym regionie powstała zintegrowana sieć ładowarek.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1292873-Polska-malo-e-mobilna.html (dostęp płatny)

Satysfakcja klienta daje premię

Pracownicy i współpracownicy telekomów są coraz częściej wynagradzani na podstawie ocen wystawianych przez użytkowników. Jeszcze kilka lat temu nikt w branży telekomunikacyjnej o tym nie myślał. Dziś, gdy o wzrost przychodów jest niezwykle trudno, a konkurencja duża, jakość obsługi klienta nie jest tylko ideą, o której chętnie opowiadają zarządy telekomunikacyjnych firm. Pracownicy i współpracownicy operatorów coraz częściej wynagradzani są także na podstawie ocen, które wystawiają im klienci.

Reklama
Reklama

http://archiwum.rp.pl/artykul/1292895-Satysfakcja-klienta-daje-premie.html (dostęp płatny)

Firmy muszą wiedzieć, który klient czego szuka w sieci

Zwykła strona internetowa sklepu, który zajmuje się sprzedażą detaliczną, to dziś za mało, aby biznes się rozwijał. Ok. 20–25 proc. sprzedaży w Europie odbywa się już przez internet. Dlatego firmy powinny zacząć myśleć przyszłościowo, by utrzymać konkurencyjność i rentowność swojego biznesu przez kolejną dekadę – uważają eksperci międzynarodowej agencji Savills.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1292800-Firmy-musza-wiedziec-ktory-klient-czego-szuka-w-sieci.html (dostęp płatny)

[srodtytul]Wyborcza.biz [/srodtytul]

Reklama
Reklama

Od 8 tys. zł po biznes oparty na miliardach e-maili

Tomasz Pruszczyński zaczynał od nagrywania płyt multimedialnych. Dziś stawia na internet – jego spółka SARE wysyła „z automatu” 1,5 mld komercyjnych e-maili do klientów.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19229839,od-8-tys-zl-po-biznes-oparty-na-miliardach-e-maili.html

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama