KOMENTARZ: To tylko marketing?!

Publikacja: 26.11.2010 09:54

Bardzo poważam branże małych ISP, którzy budowali polski dostęp do internetu w czasach, kiedy kolejni prezesi TP robili politykę. Energia małych przedsiębiorców zapewniła usługi dostępowe w miejscach, w których abonenci długo czekaliby na wielkich dostawców. W nagrodę mali operatorzy mają 20 proc. rynku dostępowego, zdrowe przedsiębiorstwa i są jak panna na wydaniu, bo każdy chce im coś sprzedaż, albo kupić ich firmy. Czapka z głowy, bo sami na to zapracowali.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość