KOMENTARZ: To tylko marketing?!

Publikacja: 26.11.2010 09:54

Bardzo poważam branże małych ISP, którzy budowali polski dostęp do internetu w czasach, kiedy kolejni prezesi TP robili politykę. Energia małych przedsiębiorców zapewniła usługi dostępowe w miejscach, w których abonenci długo czekaliby na wielkich dostawców. W nagrodę mali operatorzy mają 20 proc. rynku dostępowego, zdrowe przedsiębiorstwa i są jak panna na wydaniu, bo każdy chce im coś sprzedaż, albo kupić ich firmy. Czapka z głowy, bo sami na to zapracowali.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku