Reklama

Wideo coraz bardziej internetowe

Już ok. 10 proc. czasu, jaki globalnie spędzamy na oglądaniu wideo w sieci, spędzamy przed ekranem smartfona lub tabletu – wynika z raportu Ooyala Global Video Index. Rosną też w siłę relacje na żywo nadawane on-line.

Publikacja: 24.06.2013 09:27

10 proc. to o o jedną piątą więcej niż przed rokiem i najwyższy wynik w historii badań Ooyala. Firma co kwartał prezentuje swoje globalne badania dotyczące oglądania materiałów wideo na urządzeniach mobilnych, komputerach stacjonarnych, konsolach do gier i connected TV.

Najnowsza edycja raportu Global Video Index wskazuje, że w I kw. tego roku czas spędzany na oglądaniu filmów na tabletach wzrósł w porównaniu z ub. rokiem aż o jedną trzecią. Co ciekawe, coraz częściej na małym ekranie smartfona czy tabletu oglądane są seriale i filmy. Z badań wynika bowiem, że rośnie czas, jaki internauci spędzają przed tymi urządzeniami na oglądaniu form dłuższych niż 10-minutowe. Zarówno w przypadku telefonów, jak i tabletów, ponad połowa czasu przeznaczanego przez ich właścicieli na oglądanie wideo upływa właśnie na oglądaniu takich dłuższych form. Jedna czwarta całego czasu, przez jaki internauci oglądali w I kw. wideo na tabletach, upływała na oglądaniu materiałów trwających dłużej niż godzinę. Z dużym prawdopodobieństwem można więc założyć, że chodzi o filmy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama