Reklama
Rozwiń

Wideo coraz bardziej internetowe

Już ok. 10 proc. czasu, jaki globalnie spędzamy na oglądaniu wideo w sieci, spędzamy przed ekranem smartfona lub tabletu – wynika z raportu Ooyala Global Video Index. Rosną też w siłę relacje na żywo nadawane on-line.

Publikacja: 24.06.2013 09:27

10 proc. to o o jedną piątą więcej niż przed rokiem i najwyższy wynik w historii badań Ooyala. Firma co kwartał prezentuje swoje globalne badania dotyczące oglądania materiałów wideo na urządzeniach mobilnych, komputerach stacjonarnych, konsolach do gier i connected TV.

Najnowsza edycja raportu Global Video Index wskazuje, że w I kw. tego roku czas spędzany na oglądaniu filmów na tabletach wzrósł w porównaniu z ub. rokiem aż o jedną trzecią. Co ciekawe, coraz częściej na małym ekranie smartfona czy tabletu oglądane są seriale i filmy. Z badań wynika bowiem, że rośnie czas, jaki internauci spędzają przed tymi urządzeniami na oglądaniu form dłuższych niż 10-minutowe. Zarówno w przypadku telefonów, jak i tabletów, ponad połowa czasu przeznaczanego przez ich właścicieli na oglądanie wideo upływa właśnie na oglądaniu takich dłuższych form. Jedna czwarta całego czasu, przez jaki internauci oglądali w I kw. wideo na tabletach, upływała na oglądaniu materiałów trwających dłużej niż godzinę. Z dużym prawdopodobieństwem można więc założyć, że chodzi o filmy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości