Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 07:15 Publikacja: 24.11.2015 08:00
Jak wynika z danych, jakie podała Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca firmy badawczej GfK na ubiegłotygodniowym Warsaw International Media Summit, zasięg internetowego wideo w Polsce jest coraz bliższy temu, jaki ma tradycyjna telewizja.
W tym roku będzie docierać do 96 proc. Polaków powyżej 4 roku życia, a wideo w sieci: do 58 proc. Za dwa lata będzie to już jednak odpowiednio: 95 proc. i 67 proc. (patrz wykres). Rewolucyjna zmiana zajdzie natomiast już w tym roku wśród najmłodszych widzów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas