Reklama
Rozwiń

Wideo w sieci z większym zasięgiem niż tv

Z estymacji Gfk wynika, że w tym roku po raz pierwszy wideo w sieci będzie mieć w Polsce większy zasięg niż tradycyjna telewizja wśród najmłodszych widzów (w wieku 16-24).

Publikacja: 24.11.2015 08:00

Jak wynika z danych, jakie podała Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca firmy badawczej GfK na ubiegłotygodniowym Warsaw International Media Summit, zasięg internetowego wideo w Polsce jest coraz bliższy temu, jaki ma tradycyjna telewizja.

W tym roku będzie docierać do 96 proc. Polaków powyżej 4 roku życia, a wideo w sieci: do 58 proc. Za dwa lata będzie to już jednak odpowiednio: 95 proc. i 67 proc. (patrz wykres). Rewolucyjna zmiana zajdzie natomiast już w tym roku wśród najmłodszych widzów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play