Multimedia: nie damy więcej niż 4-4,5 x EBITDA

Publikacja: 15.05.2013 08:30

O 20-25 proc. może urosnąć w ciągu 3-7 lat wartość rynku płatnej telewizji w Polsce, m.in. dzięki podwyżkom cen  – ocenia w rozmowie z rpkom.pl lAndrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.

Nieuchronny jest wzrost cen płatnej telewizji, choć po nieudanej próbie nC+ proces ten przesunie się w czasie o 6 do 12 miesięcy – napisano w prezentacji kablówki dla inwestorów, podsumowującej wyniki Multimedia Polska za I kwartał 2013 roku, o czym pisaliśmy wczoraj.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa