Reklama

Budzi się rynek marek komórkowych dla młodych

Rynek młodych osób to jedyny rosnący segment w telefonii komórkowej – wskazuje szef Telestrady. Uruchomiony przez nią MVNO White Mobile sprzedał w ciągu kilku dni tysiąc starterów. Virgin Mobile obniża ceny SMS-ów. Play czeka na ruch Heyah i efekty nju.mobile z mocniejszym uderzeniem na rynku usług SIM-only

Publikacja: 07.05.2013 06:34

Budzi się rynek marek komórkowych dla młodych

Foto: ROL

Od pierwszych dni maja działa nowa marka komórkowa kierowana do młodych osób – White Mobile. Dziś nową ofertę przedstawi uruchomiona w ub.r. przez m.in. Łukasza Wejcherta sieć Virgin Mobile. Do zmian szykuje się Heyah, najstarszy tego typu projekt, realizowany przez Polską Telefonię Cyfrową (T-Mobile Polska). Choć wszyscy ci operatorzy zapewniają, że ich wiosenna aktywność nie ma związku z pojawieniem się sieci nju.mobile (Orange Polska), to moment, jaki wybrały na ogłoszenie nowości raczej nie jest przypadkowy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama