Budzi się rynek marek komórkowych dla młodych

Rynek młodych osób to jedyny rosnący segment w telefonii komórkowej – wskazuje szef Telestrady. Uruchomiony przez nią MVNO White Mobile sprzedał w ciągu kilku dni tysiąc starterów. Virgin Mobile obniża ceny SMS-ów. Play czeka na ruch Heyah i efekty nju.mobile z mocniejszym uderzeniem na rynku usług SIM-only

Publikacja: 07.05.2013 06:34

Budzi się rynek marek komórkowych dla młodych

Foto: ROL

Od pierwszych dni maja działa nowa marka komórkowa kierowana do młodych osób – White Mobile. Dziś nową ofertę przedstawi uruchomiona w ub.r. przez m.in. Łukasza Wejcherta sieć Virgin Mobile. Do zmian szykuje się Heyah, najstarszy tego typu projekt, realizowany przez Polską Telefonię Cyfrową (T-Mobile Polska). Choć wszyscy ci operatorzy zapewniają, że ich wiosenna aktywność nie ma związku z pojawieniem się sieci nju.mobile (Orange Polska), to moment, jaki wybrały na ogłoszenie nowości raczej nie jest przypadkowy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa