Cyfrowy Polsat: Internet to sposób na lojalność abonentów TV

Cyfrowy Polsat wchodzi bardzo konkurencyjny rynek usług dostępu do Internetu z komercyjną ofertą. Zasięg usług będzie początkowo ograniczony, ale docelowo operator ma ogólnopolskie ambicje. O tym, jaka jest wizja usług dostępowych w strategii dostawcy płatnej telewizji rozmawiamy z Beatą Białkowską, dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu.

Publikacja: 29.01.2010 11:32

Modem Sierra Wireless USB 306 – testowy modem Cyfrowego Polsatu dla zakresu 850 MHz

Modem Sierra Wireless USB 306 – testowy modem Cyfrowego Polsatu dla zakresu 850 MHz

Foto: ROL

Ponad 3 mln abonentów usług telewizyjnych na platformie cyfrowej usług telewizyjnych, to podstawowa grupa docelowa nowego dostawcy usług dostępu do Internetu. Cyfrowy Polsat nie chce się zbytnio spieszyć z ekspansją na tym rynku, ponieważ jego partnerzy – Aero2 i Sferia – dopiero zaczęli budowę niezbędnej infrastruktury. Sieć ma na razie mocno ograniczony zasięg, więc bezpośrednia rywalizacja z ogólnopolskimi operatorami sieci mobilnych, Telekomunikacją Polską, czy Netią byłaby trudna. Ostrożne działania ułatwią planowanie budowy sieci, na którą przecież potrzebne są poważne fundusze. Celem Cyfrowego Polsatu jest jednak ogólnopolski zasięg usług.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić