Reklama

Cyfrowy Polsat: Internet to sposób na lojalność abonentów TV

Cyfrowy Polsat wchodzi bardzo konkurencyjny rynek usług dostępu do Internetu z komercyjną ofertą. Zasięg usług będzie początkowo ograniczony, ale docelowo operator ma ogólnopolskie ambicje. O tym, jaka jest wizja usług dostępowych w strategii dostawcy płatnej telewizji rozmawiamy z Beatą Białkowską, dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu.

Publikacja: 29.01.2010 11:32

Modem Sierra Wireless USB 306 – testowy modem Cyfrowego Polsatu dla zakresu 850 MHz

Modem Sierra Wireless USB 306 – testowy modem Cyfrowego Polsatu dla zakresu 850 MHz

Foto: ROL

Ponad 3 mln abonentów usług telewizyjnych na platformie cyfrowej usług telewizyjnych, to podstawowa grupa docelowa nowego dostawcy usług dostępu do Internetu. Cyfrowy Polsat nie chce się zbytnio spieszyć z ekspansją na tym rynku, ponieważ jego partnerzy – Aero2 i Sferia – dopiero zaczęli budowę niezbędnej infrastruktury. Sieć ma na razie mocno ograniczony zasięg, więc bezpośrednia rywalizacja z ogólnopolskimi operatorami sieci mobilnych, Telekomunikacją Polską, czy Netią byłaby trudna. Ostrożne działania ułatwią planowanie budowy sieci, na którą przecież potrzebne są poważne fundusze. Celem Cyfrowego Polsatu jest jednak ogólnopolski zasięg usług.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama