Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 05:44 Publikacja: 05.08.2013 08:34
Foto: ROL
Rpkom.pl: Sądząc po wadze, jaką ZTE przykłada do obecności na takich imprezach jak MWC w Barcelonie, można wnioskować, że firmie zależy na poprawie swej pozycji na rynku w Europie. W Polsce marka jest jednak ciągle stosunkowo mało znana. Dlaczego?
Deng Yuchen: W ujęciu globalnym ZTE jest dobrze znane rynkowi teleinformatycznemu. Świadomość marki jest według nas powiązana z udziałem w rynku, a ściśle rzecz ujmując w jego poszczególnych segmentach. W kanale B2C ta świadomość się zwiększa, dlatego że zaczęliśmy oferować nasze modemy i smartfony w tzw. wolnej sprzedaży, poza ofertą operatorów. Pracujemy w zgodzie z hasłem „to care how to bring value to our customers”. ZTE coraz mocniej inwestuje w komunikację i budowanie marki w Europie poprzez współpracę z globalnymi liderami jak Qualcomm, Intel, Google, Microsoft, Baidu, Tencent, Mozilla czy Dolby Laboratories.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas