Reklama
Rozwiń
Reklama

Pracujemy nad tym, by wyróżniać się na tle konkurentów

Sprzedaż produktów poza kanałem operatorskim zwiększa świadomość marki wśród konsumentów. W Polsce największy sukces sprzedażowy zanotowaliśmy w segmencie modemów. Sprzedaliśmy ich ponad 100 tys. w samym tylko pierwszym kwartale 2013 r. Dużą popularnością cieszy się Livebox w sieci Orange – mówi Deng Yuchen, dyrektor działu marketingu ZTE w Polsce.

Publikacja: 05.08.2013 08:34

Pracujemy nad tym, by wyróżniać się na tle konkurentów

Foto: ROL

Rpkom.pl: Sądząc po wadze, jaką ZTE przykłada do obecności na takich imprezach jak MWC w Barcelonie, można wnioskować, że firmie zależy na poprawie swej pozycji na rynku w Europie. W Polsce marka jest jednak ciągle stosunkowo mało znana. Dlaczego?

Deng Yuchen: W ujęciu globalnym ZTE jest dobrze znane rynkowi teleinformatycznemu. Świadomość marki jest według nas powiązana z udziałem w rynku, a ściśle rzecz ujmując w jego poszczególnych segmentach. W kanale B2C ta świadomość się zwiększa, dlatego że zaczęliśmy oferować nasze modemy i smartfony w tzw. wolnej sprzedaży, poza ofertą operatorów. Pracujemy w zgodzie z hasłem „to  care how to bring value to our customers”. ZTE coraz mocniej inwestuje w komunikację i budowanie marki w Europie poprzez współpracę z globalnymi liderami jak Qualcomm, Intel, Google, Microsoft, Baidu, Tencent, Mozilla czy Dolby Laboratories.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama