Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 09:14 Publikacja: 05.08.2013 08:34
Foto: ROL
Rpkom.pl: Sądząc po wadze, jaką ZTE przykłada do obecności na takich imprezach jak MWC w Barcelonie, można wnioskować, że firmie zależy na poprawie swej pozycji na rynku w Europie. W Polsce marka jest jednak ciągle stosunkowo mało znana. Dlaczego?
Deng Yuchen: W ujęciu globalnym ZTE jest dobrze znane rynkowi teleinformatycznemu. Świadomość marki jest według nas powiązana z udziałem w rynku, a ściśle rzecz ujmując w jego poszczególnych segmentach. W kanale B2C ta świadomość się zwiększa, dlatego że zaczęliśmy oferować nasze modemy i smartfony w tzw. wolnej sprzedaży, poza ofertą operatorów. Pracujemy w zgodzie z hasłem „to care how to bring value to our customers”. ZTE coraz mocniej inwestuje w komunikację i budowanie marki w Europie poprzez współpracę z globalnymi liderami jak Qualcomm, Intel, Google, Microsoft, Baidu, Tencent, Mozilla czy Dolby Laboratories.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas