Dlaczego Cisco próbuje sprzedać klientom swój tablet?

Czy aby napić się piwa trzeba kupować browar? Firma Cisco twierdzi, że tak i wprowadziła w tym roku na rynek swój tablet Cisco Cius z systemem Android 2.2, który jest skierowany do segmentu biznesowego

Publikacja: 21.11.2011 09:00

Dlaczego Cisco próbuje sprzedać klientom swój tablet?

Foto: ROL

Artur Czerwinski z Cisco wierzy, że wielu przedsiębiorców w Polsce będzie go wybierać do zastosowań biznesowych zamiast iPada, czy produktów Samsunga.

– iPada zacząłem używać rok temu i próbowałem  wykorzystywać go także w pracy, ale było to uciążliwe. Gdy kilka miesięcy pojawił się Cisco Cius uzyskałem dostęp  funkcjonalności, które dają mi komfort pracy. Tablet automatycznie został wpięty w firmową sieć i mogę z niego np.  wybierać numery telefoniczne do moich współpracowników, mam dostęp do zasobów sieciowych firm. Tablet jest klientem mojego desktopa – zachwala Artur  Czerwinski. Ideą rozwiązania jest bowiem,  by urządzenie  łatwo zintegrować z rozwiązaniami sieciowymi i aplikacjami Cisco.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont