Dlaczego Cisco próbuje sprzedać klientom swój tablet?

Czy aby napić się piwa trzeba kupować browar? Firma Cisco twierdzi, że tak i wprowadziła w tym roku na rynek swój tablet Cisco Cius z systemem Android 2.2, który jest skierowany do segmentu biznesowego

Publikacja: 21.11.2011 09:00

Dlaczego Cisco próbuje sprzedać klientom swój tablet?

Foto: ROL

Artur Czerwinski z Cisco wierzy, że wielu przedsiębiorców w Polsce będzie go wybierać do zastosowań biznesowych zamiast iPada, czy produktów Samsunga.

– iPada zacząłem używać rok temu i próbowałem  wykorzystywać go także w pracy, ale było to uciążliwe. Gdy kilka miesięcy pojawił się Cisco Cius uzyskałem dostęp  funkcjonalności, które dają mi komfort pracy. Tablet automatycznie został wpięty w firmową sieć i mogę z niego np.  wybierać numery telefoniczne do moich współpracowników, mam dostęp do zasobów sieciowych firm. Tablet jest klientem mojego desktopa – zachwala Artur  Czerwinski. Ideą rozwiązania jest bowiem,  by urządzenie  łatwo zintegrować z rozwiązaniami sieciowymi i aplikacjami Cisco.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama