Dlaczego Cisco próbuje sprzedać klientom swój tablet?

Czy aby napić się piwa trzeba kupować browar? Firma Cisco twierdzi, że tak i wprowadziła w tym roku na rynek swój tablet Cisco Cius z systemem Android 2.2, który jest skierowany do segmentu biznesowego

Publikacja: 21.11.2011 09:00

Dlaczego Cisco próbuje sprzedać klientom swój tablet?

Foto: ROL

Artur Czerwinski z Cisco wierzy, że wielu przedsiębiorców w Polsce będzie go wybierać do zastosowań biznesowych zamiast iPada, czy produktów Samsunga.

– iPada zacząłem używać rok temu i próbowałem  wykorzystywać go także w pracy, ale było to uciążliwe. Gdy kilka miesięcy pojawił się Cisco Cius uzyskałem dostęp  funkcjonalności, które dają mi komfort pracy. Tablet automatycznie został wpięty w firmową sieć i mogę z niego np.  wybierać numery telefoniczne do moich współpracowników, mam dostęp do zasobów sieciowych firm. Tablet jest klientem mojego desktopa – zachwala Artur  Czerwinski. Ideą rozwiązania jest bowiem,  by urządzenie  łatwo zintegrować z rozwiązaniami sieciowymi i aplikacjami Cisco.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem