Aktualizacja: 10.05.2025 02:58 Publikacja: 03.06.2013 07:00
Foto: ROL
Serwisów z wideo na żądanie Europejskie Obserwatorium Audiowizualne doliczyło się w Europie 3,09 tys. Wliczyło w to nie tylko usługi w rodzaju catch-up tv, ale też serwisy prowadzone przez wydawców gazet, internetowe oraz oferowane przez operatów płatnej telewizji finansowane w różnych modelach (subskrypcja, reklama, płatność za wybraną pozycję, płatne w ramach abonamentu płatnej TV lub innych usług).
W samych tylko krajach Unii Europejskiej działa takich serwisów 2,73 tys. jak policzyli autorzy raportu, którzy podsumowanie przygotowali z okazji festiwalu filmowego w Cannes. Stricte filmową ofertę ma 447 z nich. Najwięcej nadawanych jest z Wielkiej Brytanii (48), Francji (33) i Niemiec (31). Polska z 18 serwisami, plasuje się pośrodku tego zestawienia.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas