Na koniec września 2015 r. Grupa Cyfrowy Polsat świadczyła na podstawie umowy 3,495 mln usług telewizji płatnej (4,396 mln z usługą Multiroom), 6,505 mln usług telefonii mobilnej oraz 1,517 mln usług mobilnego Internetu.
Na koniec czerwca było to odpowiednio: 3,488 mln, 6,514 mln oraz 1,483 mln. Tym samym, przez kwartał Grupa kontrolowana przez Zygmunta Solorza-Żaka zanotowała wzrost liczby usług kontraktowych płatnej telewizji (o 7 tys.) oraz mobilnego Internetu (o 34 tys.), ale spadek abonentów telefonii komórkowej (o 9 tys.).
W sumie baza abonamentowych usług powiększyła się o 32 tys., z czego liczba usług mobilnych urosła w III kwartale o 20 tys. do 8,022 mln z 8,002 mln w czerwcu.
Dla porównania, Orange Polska wykazał 8,08 mln kart SIM w segmencie post-paid, a T-Mobile Polska – 6,64 mln (ten ostatni operator nie wlicza jako jedyny kart usług M2M).
Mimo przyrostu abonamentowych usług, liczba klientów grupy Cyfrowy Polsat (firm i osób z PESEL) grupy obniżyła się z 5,99 mln do 5,94 mln, co zarząd wyjaśnia konsekwentnie grupowaniem usług w ramach jednej umowy.