Aktualizacja: 09.05.2025 13:25 Publikacja: 09.09.2019 21:05
Alex Zhu, pomysłodawca i twórca Musical.ly (obecnie TikTok)
Foto: Bloomberg
W 2014 r. Alex Zhu razem ze swoim wspólnikiem Louisem Yangiem zebrał od inwestorów ćwierć miliona dolarów i pół roku spędził, rozwijając aplikację edukacyjną Cicada. Jej zadanie było proste: specjaliści tłumaczyli różne zagadnienia w maksymalnie pięciominutowych filmikach. Zespół Zhu nie przewidział jednak, że stworzenie edukacyjnego wideo może zająć ekspertom nawet kilka godzin, a sama aplikacja nie cieszyła się popularnością młodzieży. Pomysł upadł, a pomysłodawca został z ułamkiem zebranej kwoty.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas