Aktualizacja: 09.05.2025 18:05 Publikacja: 07.01.2020 01:41
Foto: Shutterstock
Część amerykańskich redakcji już dostarcza w ten sposób na telefony czytelników personalizowane informacje. Nowa forma dystrybucji treści, np. w postaci powiadomienia o pracy ulubionego reportera albo relacji z wybranych wydarzeń, przyciągnęła uwagę „New York Timesa”.
CZYTAJ TAKŻE: UKE: Rzeź SMS-ów, ale eksplodował transfer danych
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas