Jak zmniejszyć bariery językowe w internecie. Czesi mają rozwiązanie

Czeski start-up wdraża rozwiązanie, które pozwoli dostosować treści online do konkretnych lokalizacji i warunków kulturowych oraz społecznych. Teraz chce pomóc w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Publikacja: 29.04.2024 22:16

Ponad 52 proc. stron w sieci jest po angielsku. Localazy chce dać równy dostęp do treści online

Ponad 52 proc. stron w sieci jest po angielsku. Localazy chce dać równy dostęp do treści online

Foto: adobestock

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji stały się dobrem powszechnym, rzeczywistość jest inna. Choć możliwość korzystania ze świata online ma ponad 5 mld ludzi, to aż ponad połowa dostępnych tam treści jest w języku angielskim. A to język ojczysty dla mniej niż ledwie 400 mln mieszkańców naszej planety. To stanowi ogromne wyzwanie. Bariera językowa, ale też kulturowa i społeczna, w kontekście biznesowym, ogranicza możliwości ekspansji wielu firm chcących dotrzeć do międzynarodowych klientów. Zmienić chce to Localazy.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego