Aktualizacja: 10.05.2025 07:34 Publikacja: 23.04.2020 21:50
Foto: Bloomberg
Zamknięcie większości stacjonarnych sklepów, poza spożywczymi czy drogeriami, spowodowało, że Polacy masowo ruszyli na e-zakupy. Już marzec dał doskonałe rezultaty, co pokazują dane systemu płatności Paybynet zarządzanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową.
– Przyjemność chodzenia po centrach handlowych zastąpiliśmy zakupami online. W marcu w systemie Paybynet w stosunku do lutego odnotowaliśmy wzrost liczby transakcji o ponad 21 proc. – mówi Przemysław Soboń, dyrektor linii biznesowej płatności internetowe w KIR. – Liczba transakcji w lutym 2020 r. wobec analogicznego miesiąca w 2019 r. wzrosła o 39 proc., natomiast w marcu tego roku w stosunku do marca ub.r. była wyższa o 68 proc. W kwietniu spodziewamy się kolejnych zwyżek – dodaje.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas