Kafelki i baterie hitami internetu

Nie ubrania czy motoryzacja, a kategoria dom i ogród jest liderem polskiego e-handlu. Jej znaczenie szybko rośnie zarówno w liczbie sklepów, jak i obrotach.

Publikacja: 12.03.2019 07:45

Przez internet można już wyposażyć niemal każde mieszkanie. Na zdjęciu dwupoziomowy 238-metrowy apar

Przez internet można już wyposażyć niemal każde mieszkanie. Na zdjęciu dwupoziomowy 238-metrowy apartament na Wyspie Spichrzów, wyceniony na 8,6 mln zł.

Foto: mat. pras.

Choć w ostatnich latach w branży e-commerce najwięcej mówi się o postępach sektora odzieżowego czy spożywczego w zakresie edukowania konsumentów do tej formy kupowania, to cichym bohaterem jest kto inny. Ogromny postęp wykonały firmy z sektora dom i ogród czy też określanego z angielska DIY od „do it yourself”. Z danych firmy Shoper wynika, że już 22,7 proc. sklepów w sieci to reprezentanci właśnie takiej oferty – wicelider, czyli branża odzieżowa, ma 17,5 proc. udziału.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont