Koronawirus nakręcił boom na e-zakupy. Bez kontaktu z klientem

Epidemia koronawirusa sprawiła, że mocno wzrósł w Chinach popyt na kupowanie w internecie podstawowych artykułów. Niektóre firmy wprowadziły opcję dostaw bez fizycznej interakcji z klientem.

Publikacja: 09.02.2020 16:20

Mieszkańcy robią zapasy w Hongkongu

Mieszkańcy robią zapasy w Hongkongu

Foto: Bloomberg

Dada-JD, popularny chiński internetowy sklep spożywczy, sprzedał w ciągu 10 dni okresu świątecznego (Nowego Roku Księżycowego) 15 tys. ton świeżych produktów. Sprzedaż była więc trzykrotnie wyższa niż w trakcie zeszłorocznych świąt. Epidemia koronawirusa sprawiła, że wielu mieszkańców Chin stara się unikać wychodzenia z domów. Częściej więc zamawiają różne produkty w internecie z dostawą do swoich mieszkań.

CZYTAJ TAKŻE: Chińska sztuczna inteligencja walczy z koronawirusem

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont