Reklama

Serwisy z wideo w sieci coraz bardziej wyrafinowane

Rosną inwestycje w technologie i treści na platformach wideo w internecie.

Publikacja: 11.12.2017 21:00

Serwisy z wideo w sieci coraz bardziej wyrafinowane

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek

Według najnowszych danych Digital TV Research, udział wpływów z tzw. serwisów OTT (wideo w sieci, od „over the top”) wzrośnie na świecie z 18 proc. w 2016 roku do aż 42 proc. w 2022 roku, a przychody z takich usług w tym czasie prawie się podwoją i dobiją do 83,4 mld dol.

Około połowy użytkowników płatnej telewizji będzie już wtedy abonować subskrypcyjne VoD.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama