Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 19:25 Publikacja: 19.12.2019 19:49
Foto: Bloomberg
12,2 mln – tyle urządzeń Xiaomi wysłano z firmowych magazynów do odbiorców w III kwartale 2019 r. W ten sposób udział chińskiej spółki w rynku wearables urósł rok do roku aż o 74 proc. Globalny rynek ma się równie dobrze, bo między III kwartałem 2018 i III kwartałem 2019 r. zwiększył się o 65 proc. Najwięcej z tego tortu wykroiło sobie właśnie Xiaomi: aż 27 proc. rynku należy do niego. Z kolei na drugim miejscu znalazł się Apple, które posiada 15 proc. udziałów. Czołówkę zamyka Huawei, który do lidera traci ponaddwukrotnie, z 13 proc. udziału w rynku. Łącznie w III kwartale na rynku pojawiło się 45,5 mln nowych urządzeń.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Koncern z Cupertino zaprezentował właśnie najnowszą funkcjonalność swoich słuchawek AirPods Pro 3 – to tłumacz w...
Premiera smartfona od Apple przyciągnęła uwagę internautów i fanów marki. Pojawiło się kilka nowości, ale czy bę...
Najnowszy iPhone jest już na wyciągnięcie ręki, a jednak Polacy masowo sięgają teraz po jego poprzednika. Co ich...
Google zaprezentował nowe smartfony z rodziny Pixel 10, które od 28 sierpnia trafią na polski rynek. Wśród model...
Apple złożyło patent na szklanego iPhone’a z elastycznym ekranem oplatającym urządzenie z każdej strony. Projekt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas