Reklama
Rozwiń
Reklama

Po bankructwie Goclever polskie marki mają problem

Mimo kilkunastu lat na rynku, operacji w wielu krajach i szerokiej oferty, firma Goclever znalazła się w likwidacji. Co z innymi polskimi graczami na rynku elektroniki użytkowej?

Publikacja: 30.07.2019 18:19

Po bankructwie Goclever polskie marki mają problem

Foto: Bloomberg

O marce Goclever zrobiło się głośno, gdy w 2012 r. jej tablety w cenie 369 zł – wówczas najniższej na rynku – podbiły sieć sklepów Biedronka. Wyprzedawały się na pniu, poszło co najmniej kilkanaście tysięcy sztuk, więc szybko w sieciach handlowych pojawiały się oferty innych rodzimych marek. Nie producentów, ponieważ wówczas firmy stawiały na import produktów z Chin, które były tylko oznaczane ich marką. Dzięki temu nie musiały inwestować w kosztowne prace nad nowymi rozwiązaniami, rozwijały tylko dystrybucję w Polsce, ale także w innych krajach.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama