Jak zmieniają się preferencje, jeśli chodzi o sprzęt IT?
Polacy coraz bardziej świadomie podchodzą do zakupu sprzętu komputerowego. W porównaniu z poprzednimi latami wzrosły ich wymagania. Nowe urządzenie powinno być przede wszystkim zaawansowane technologicznie, mobilne i atrakcyjne wizualnie. O ile wcześniej stawiano również na możliwość użytkowania przez lata, o tyle aktualnie coraz mniej osób deklaruje, że jest to istotna cecha.
Klienci mają za sobą doświadczenie w eksploatowaniu przynajmniej dwóch–trzech modeli, dlatego decydując się na zakup nowego sprzętu, wybierają taki, który będzie dopasowany do oczekiwań związanych ze sposobem użytkowania. Potrzebujemy inteligentnych i elastycznych rozwiązań, które dostosowują się do codziennego planu dnia. Obserwujemy, że nowe urządzenia zaczynają się specjalizować i przystają być kierowane „do każdego”. W portfolio Acer pojawiły się nie tylko ściśle wyspecjalizowane jednostki, ale nawet submarki, typu Predator czy ConceptD.
Łukasz Łopuszyńskimat. pras.
Jest to odpowiedź na potrzeby węższych grup docelowych, które jeszcze kilka lat temu można było uznać za nisze, a w tej chwili stały się potężnymi grupami odbiorców.