Reklamy nie będą już zamulać komputerów i smartfonów

Przeglądarka Chrome będzie od sierpnia blokować reklamy pobierające zbyt duże zasoby z naszego komputera. Konkretnie chodzi o wysokie obciążenie procesora, baterii lub łącza internetowego. Blokada obejmie także materiały sponsorowane.

Publikacja: 17.05.2020 22:08

Sundar Pichai, szef Google`a ma duże powody do niepokoju

Sundar Pichai, szef Google`a ma duże powody do niepokoju

Foto: Bloomberg

Google zdecydowało się na taki krok, mimo, iż tego rodzaju reklam nie ma aż tak dużo, ale jeśli już się pojawią, to bywają bardzo uciążliwe, ponieważ są niezwykle energożerne i szybko rozładowują baterie w smartfonach lub „zamulają” komputery osobiste – informuje portal The Verge.

CZYTAJ TAKŻE: Nachalne reklamy stały się plagą. Google idzie na wojnę

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gadżety
Które gadżety podbiją świat w 2025 roku? Już nie smartwatche. Okulary i pierścienie
Gadżety
Drugie życie starych telefonów. Jak na nich zarobić albo kreatywnie wykorzystać
Gadżety
Takiego Kindle'a jeszcze nie było. Kolorowy ekran i sztuczna inteligencja
Gadżety
W tych miejscach używa się pagerów. Które jeszcze stare gadżety wracają do łask?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Gadżety
Japończycy znów atakują z Tamagotchi. Kultowy gadżet podbija Europę