Reklamy nie będą już zamulać komputerów i smartfonów

Przeglądarka Chrome będzie od sierpnia blokować reklamy pobierające zbyt duże zasoby z naszego komputera. Konkretnie chodzi o wysokie obciążenie procesora, baterii lub łącza internetowego. Blokada obejmie także materiały sponsorowane.

Publikacja: 17.05.2020 22:08

Sundar Pichai, szef Google`a ma duże powody do niepokoju

Sundar Pichai, szef Google`a ma duże powody do niepokoju

Foto: Bloomberg

Google zdecydowało się na taki krok, mimo, iż tego rodzaju reklam nie ma aż tak dużo, ale jeśli już się pojawią, to bywają bardzo uciążliwe, ponieważ są niezwykle energożerne i szybko rozładowują baterie w smartfonach lub „zamulają” komputery osobiste – informuje portal The Verge.

CZYTAJ TAKŻE: Nachalne reklamy stały się plagą. Google idzie na wojnę

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Gadżety
Polacy ruszyli na Black Friday. Gdzie i na jakie promocje można liczyć? Na co uważać?
Gadżety
Black Friday się rozkręca. Bitwa sieci handlowych na iPhone'y i obniżki cen
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Gadżety
Które gadżety podbiją świat w 2025 roku? Już nie smartwatche. Okulary i pierścienie
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką