BlaBlaCar sprzeda online bilety na autobusy konkurencji

Francuska platforma, znana z łączenia pasażerów z kierowcami jadącymi w dłuższe trasy, coraz mocniej wchodzi na rynek autobusowych przewozów długodystansowych. Firma rozszerza właśnie swoje usługi o możliwość rezerwacji miejsc u przewoźników autobusowych.

Publikacja: 03.03.2020 16:37

Frederic Mazella, założyciel i prezes BlaBlaCar

Frederic Mazella, założyciel i prezes BlaBlaCar

Foto: Bloomberg

Dzięki innowacyjnej technologii używanej przez firmę Busfor, na polskiej platformie BlaBlaCar pojawi się od środy funkcja kupowania biletów autobusowych u ponad 100 przewoźników – dowiedziała się „Rzeczpospolita Cyfrowa”.

Michał Pawelec, country manager BlaBlaCar w Polsce, potwierdza, że rozszerza się wachlarz dostępnych w aplikacji form transportu. Dzięki technologii firmy Busfor, pasażerowie mogą teraz bezpośrednio w serwisie BlaBlaCar wyszukiwać i kupować bilety na linie autobusowe łączące miasta w Polsce i Europie. Na platformie udostępniona zostanie oferta takich firm, jak: Sindbad, Polonus czy Neobus. A więc przewoźników oferujących konkurencyjne rozwiązanie względem BlaBlaCar.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalne Interesy
AI jak słup ogłoszeniowy? Reklamę w sieci czeka rewolucja
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Globalne Interesy
Apple wprowadzi zupełnie nową kategorię sprzętu. To będzie starcie gigantów
Globalne Interesy
„Zabójca smartfonów" na horyzoncie. Wziął się za niego gigant AI
Globalne Interesy
Donald Trump bije w Apple. Grozi potężnymi cłami
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Globalne Interesy
Koniec Viaplay w Polsce. Skandynawowie odkryli karty. Co z abonentami?
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont