BlaBlaCar sprzeda online bilety na autobusy konkurencji

Francuska platforma, znana z łączenia pasażerów z kierowcami jadącymi w dłuższe trasy, coraz mocniej wchodzi na rynek autobusowych przewozów długodystansowych. Firma rozszerza właśnie swoje usługi o możliwość rezerwacji miejsc u przewoźników autobusowych.

Publikacja: 03.03.2020 16:37

Frederic Mazella, założyciel i prezes BlaBlaCar

Frederic Mazella, założyciel i prezes BlaBlaCar

Foto: Bloomberg

Dzięki innowacyjnej technologii używanej przez firmę Busfor, na polskiej platformie BlaBlaCar pojawi się od środy funkcja kupowania biletów autobusowych u ponad 100 przewoźników – dowiedziała się „Rzeczpospolita Cyfrowa”.

Michał Pawelec, country manager BlaBlaCar w Polsce, potwierdza, że rozszerza się wachlarz dostępnych w aplikacji form transportu. Dzięki technologii firmy Busfor, pasażerowie mogą teraz bezpośrednio w serwisie BlaBlaCar wyszukiwać i kupować bilety na linie autobusowe łączące miasta w Polsce i Europie. Na platformie udostępniona zostanie oferta takich firm, jak: Sindbad, Polonus czy Neobus. A więc przewoźników oferujących konkurencyjne rozwiązanie względem BlaBlaCar.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Globalne Interesy
Europejski konkurent Starlinka rośnie jak szalony. Jest w stanie zastąpić system Muska?
Globalne Interesy
Odwołany prezes Polskiej Agencji Kosmicznej POLSA. Za Falcona?
Globalne Interesy
Sześć Małych Smoków. Chiny wypuszczają nowe firmy, które mają podbić świat
Globalne Interesy
Ile Polska może zarobić na podatku od big techów? Aż trudno uwierzyć, ile dziś płacą
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Globalne Interesy
Polski rząd uderza w amerykańskie koncerny. Będzie podatek