Aktualizacja: 19.05.2025 13:32 Publikacja: 07.05.2022 20:46
Foto: Adobe Stock
Udział wpływów z reklam ma w tym czasie spaść do 45 proc. całkowitych przychodów z około 90 proc. w 2020 r. Reszta przypadłaby na subskrypcje.
Elon Musk zawarł w zeszłym miesiącu umowę zakupu Twittera za 44 miliardy dolarów. Obiecał tchnąć w firmę nowego ducha i zwiększyć liczbę użytkowników, rozprawiając się z botami spamowymi i zmniejszając liczbę moderacji, aby dać więcej „wolności słowa”.
Amerykański Departament Handlu ogłosił, że wycofuje wprowadzone przez administrację Bidena restrykcje dotyczące...
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas