Aktualizacja: 10.05.2025 14:37 Publikacja: 20.01.2022 13:28
Młodzi ludzie przed komputerem
Foto: Adobe Stock
To potwierdzają najnowsze dane - już ponad 60 proc. Polaków w wieku 16-65 lat zetknęła się z tym pojęciem, a 26 proc. przynajmniej raz kupiło jakiś produkt bądź usługę związaną z e-sportem. Niemal połowa (46 proc.) konsumentów sportów elektronicznych po raz pierwszy obejrzała treści tego typu właśnie w czasie pandemii.
O prawdziwym boomie świadczą szacunki Polskiej Ligi Esportowej (PLE). Wedle nich wartość rynku e-sportowego nad Wisłą w 2021 r. mogła sięgnąć ok. 15 mln dol. Dla porównania Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jeszcze w 2020 r. szacowała go na 11,5 mln dol.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas