Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 22:59 Publikacja: 20.01.2022 13:28
Młodzi ludzie przed komputerem
Foto: Adobe Stock
To potwierdzają najnowsze dane - już ponad 60 proc. Polaków w wieku 16-65 lat zetknęła się z tym pojęciem, a 26 proc. przynajmniej raz kupiło jakiś produkt bądź usługę związaną z e-sportem. Niemal połowa (46 proc.) konsumentów sportów elektronicznych po raz pierwszy obejrzała treści tego typu właśnie w czasie pandemii.
O prawdziwym boomie świadczą szacunki Polskiej Ligi Esportowej (PLE). Wedle nich wartość rynku e-sportowego nad Wisłą w 2021 r. mogła sięgnąć ok. 15 mln dol. Dla porównania Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jeszcze w 2020 r. szacowała go na 11,5 mln dol.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas