Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 16:57 Publikacja: 25.10.2021 01:14
Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.
Foto: Flickr
Voiceboty, chatboty czy wirtualne call center – technologie głosowe wspierane sztuczną inteligencją (AI) stopniowo przejmują biura obsługi klientów w coraz większej grupie firm i instytucji. Coraz chętniej z rozwiązań, które usprawniają komunikację, korzystają m.in. urzędy miast, banki (w br. taki system uruchomiły Alior Bank i mBank) oraz e-sklepy. I nie ma wątpliwości, że to przyszłość. Pytanie, czy już dziś jesteśmy na nią gotowi, a owe technologie są wystarczająco skuteczne.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dzięki sztucznej inteligencji i lepszym bateriom okulary staną się naprawdę „inteligentne”. Do użytku wchodzą ur...
Sztuczna inteligencja (AI) w polskich firmach przestaje być nowinką techniczną. W wielu przedsiębiorstwach, szcz...
Śląsk ma ambicje, by stać się regionem wiodącym w sferze nowoczesnych technologii w kraju – również w obszarze s...
Na początku czerwca Katowice staną się centrum europejskiej debaty o przyszłości sztucznej inteligencji. 3 czerw...
Elon Musk zapowiedział, że jego chatbot ze sztuczną inteligencją, Grok 3, opracowany przez firmę xAI i konkurent...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas