Aktualizacja: 15.05.2025 02:27 Publikacja: 25.10.2021 01:14
Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.
Foto: Flickr
Voiceboty, chatboty czy wirtualne call center – technologie głosowe wspierane sztuczną inteligencją (AI) stopniowo przejmują biura obsługi klientów w coraz większej grupie firm i instytucji. Coraz chętniej z rozwiązań, które usprawniają komunikację, korzystają m.in. urzędy miast, banki (w br. taki system uruchomiły Alior Bank i mBank) oraz e-sklepy. I nie ma wątpliwości, że to przyszłość. Pytanie, czy już dziś jesteśmy na nią gotowi, a owe technologie są wystarczająco skuteczne.
Elon Musk zapowiedział, że jego chatbot ze sztuczną inteligencją, Grok 3, opracowany przez firmę xAI i konkurent...
W 2025 roku sztuczna inteligencja (AI) będzie kontynuować swój dynamiczny rozwój, wpływając na różne aspekty dzi...
Przez sztuczną inteligencję wpadliśmy w tzw. błędne koło dezinformacji – alarmują eksperci. Jak wskazują, algory...
Użytkownicy pokochali sztuczną inteligencję coraz częściej „zaszywaną” w telefonach, choć nawet nie wiedzą, że z...
Firma OpenAI pokazała najnowszy model swojej rewolucyjnej sztucznej inteligencji: GPT-4. Teraz ta budząca nadzie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas