Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 12:27 Publikacja: 25.10.2021 01:14
Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.
Foto: Flickr
Voiceboty, chatboty czy wirtualne call center – technologie głosowe wspierane sztuczną inteligencją (AI) stopniowo przejmują biura obsługi klientów w coraz większej grupie firm i instytucji. Coraz chętniej z rozwiązań, które usprawniają komunikację, korzystają m.in. urzędy miast, banki (w br. taki system uruchomiły Alior Bank i mBank) oraz e-sklepy. I nie ma wątpliwości, że to przyszłość. Pytanie, czy już dziś jesteśmy na nią gotowi, a owe technologie są wystarczająco skuteczne.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sztuczna inteligencja (AI) w polskich firmach przestaje być nowinką techniczną. W wielu przedsiębiorstwach, szcz...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Śląsk ma ambicje, by stać się regionem wiodącym w sferze nowoczesnych technologii w kraju – również w obszarze s...
Na początku czerwca Katowice staną się centrum europejskiej debaty o przyszłości sztucznej inteligencji. 3 czerw...
Elon Musk zapowiedział, że jego chatbot ze sztuczną inteligencją, Grok 3, opracowany przez firmę xAI i konkurent...
W 2025 roku sztuczna inteligencja (AI) będzie kontynuować swój dynamiczny rozwój, wpływając na różne aspekty dzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas