Eksperci zaskoczeni. Człowiek przez telefon wciąż wygrywa z botem

Automaty w call center stają się coraz powszechniejsze i skuteczniejsze. Mimo to bez wsparcia sprzedaży przez „żywego” konsultanta firmy mogą tracić klientów.

Publikacja: 25.10.2021 01:14

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Foto: Flickr

Voiceboty, chatboty czy wirtualne call center – technologie głosowe wspierane sztuczną inteligencją (AI) stopniowo przejmują biura obsługi klientów w coraz większej grupie firm i instytucji. Coraz chętniej z rozwiązań, które usprawniają komunikację, korzystają m.in. urzędy miast, banki (w br. taki system uruchomiły Alior Bank i mBank) oraz e-sklepy. I nie ma wątpliwości, że to przyszłość. Pytanie, czy już dziś jesteśmy na nią gotowi, a owe technologie są wystarczająco skuteczne.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sztuczna Inteligencja
„Przerażająco inteligentny". Elon Musk zapowiada prezentację chatbota Grok 3
Materiał Promocyjny
Geopolityka i sztuczna inteligencja. Nowa normalność wokół nas
Sztuczna Inteligencja
Pisklę pawia niszczy internet. AI przejęła wyniki wyszukiwania Google’a
Sztuczna Inteligencja
Nowy napęd smartfonów. Rekordowe wzrosty
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Sztuczna Inteligencja
ChatGPT coraz potężniejszy. Najnowsza wersja ma już „oczy” i rozumie sarkazm