Eksperci zaskoczeni. Człowiek przez telefon wciąż wygrywa z botem

Automaty w call center stają się coraz powszechniejsze i skuteczniejsze. Mimo to bez wsparcia sprzedaży przez „żywego” konsultanta firmy mogą tracić klientów.

Publikacja: 25.10.2021 01:14

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Foto: Flickr

Voiceboty, chatboty czy wirtualne call center – technologie głosowe wspierane sztuczną inteligencją (AI) stopniowo przejmują biura obsługi klientów w coraz większej grupie firm i instytucji. Coraz chętniej z rozwiązań, które usprawniają komunikację, korzystają m.in. urzędy miast, banki (w br. taki system uruchomiły Alior Bank i mBank) oraz e-sklepy. I nie ma wątpliwości, że to przyszłość. Pytanie, czy już dziś jesteśmy na nią gotowi, a owe technologie są wystarczająco skuteczne.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Sztuczna Inteligencja
„Przerażająco inteligentny". Elon Musk zapowiada prezentację chatbota Grok 3
Materiał Promocyjny
Geopolityka i sztuczna inteligencja. Nowa normalność wokół nas
Sztuczna Inteligencja
Pisklę pawia niszczy internet. AI przejęła wyniki wyszukiwania Google’a
Sztuczna Inteligencja
Nowy napęd smartfonów. Rekordowe wzrosty
Sztuczna Inteligencja
ChatGPT coraz potężniejszy. Najnowsza wersja ma już „oczy” i rozumie sarkazm