Eksperci zaskoczeni. Człowiek przez telefon wciąż wygrywa z botem

Automaty w call center stają się coraz powszechniejsze i skuteczniejsze. Mimo to bez wsparcia sprzedaży przez „żywego” konsultanta firmy mogą tracić klientów.

Publikacja: 25.10.2021 01:14

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Foto: Flickr

Voiceboty, chatboty czy wirtualne call center – technologie głosowe wspierane sztuczną inteligencją (AI) stopniowo przejmują biura obsługi klientów w coraz większej grupie firm i instytucji. Coraz chętniej z rozwiązań, które usprawniają komunikację, korzystają m.in. urzędy miast, banki (w br. taki system uruchomiły Alior Bank i mBank) oraz e-sklepy. I nie ma wątpliwości, że to przyszłość. Pytanie, czy już dziś jesteśmy na nią gotowi, a owe technologie są wystarczająco skuteczne.

Pozostało 85% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Sztuczna Inteligencja
Pisklę pawia niszczy internet. AI przejęła wyniki wyszukiwania Google’a
Sztuczna Inteligencja
Nowy napęd smartfonów. Rekordowe wzrosty
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Sztuczna Inteligencja
ChatGPT coraz potężniejszy. Najnowsza wersja ma już „oczy” i rozumie sarkazm
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Sztuczna Inteligencja
Algorytmy znad Wisły mogą zdziałać cuda