Aktualizacja: 01.07.2025 04:14 Publikacja: 10.11.2019 20:52
Polskie gwiazdy internetu przyciągnęły niedawno do Tauron Areny w Krakowie ponad 20 tys. fanów, głównie młodego pokolenia. Dla tych odbiorców tradycyjna telewizja przestała być atrakcyjna. Interesujące treści znajdują online na kanałach takich twórców, jak np. „Rezi” czy „Friz”
Foto: mat. pras.
I tu pomocne mogą być sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analityka danych. Rodzima spółka ITmagination wdrożyła prototyp takiego rozwiązania u jednego z klientów. System do rozpoznawania obrazu w social mediach ma weryfikować jakość pracy influencerów, którym firmy płacą za pozycjonowanie ich marki i produktów.
Monitoruje on, analizuje i porównuje wyniki kampanii, a także śledzi analogiczne aktywności u konkurencji. Dzięki tej technologii można kontrolować efektywność kampanii. – System może sprawdzić setki tysięcy zdjęć. Wystarczy podać nazwę produktu lub profilu, który chcemy przeanalizować – wyjaśnia Łukasz Dylewski, menedżer w zespole Data Science w startupie ITmagination.
Amerykański superkomputer przeliczył bardzo szybko dane odnośnie zachowania reaktora jądrowego z kwantową dokład...
Sławosz Uznański-Wiśniewski został kolejnym Polakiem w historii, który poleciał w kosmos. 47 lat temu swój lot o...
Jednym z najmocniej zyskujących w ciągu ostatnich godzin „hasłem” wyszukiwanym w sieci w Polsce jest Gemini CLI....
Start rakiety Falcon 9 od rana przykuwał uwagę Polaków. W sieci ten temat zdominował ostatnie godziny. O co Pola...
Polska firma wypuszcza model językowy, który ma zrównać szanse mniejszych przedsiębiorstw oraz korporacji z potę...
Śmiercionośny grzyb, który przebył drogę z grobowca faraona do laboratorium w Pensylwanii, może stać się bronią...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas